Sr Www Lc Dd

Nou heb vanochtend dus mn koso teller opgehaald en vanmiddag natuurlijk gelijk ingebouwd, hier zijn die beloofde pix :

Men nemen een aprilia dashbord met nieuwe onderstuurkap want zoals op de foto te zien is miste de oude een stukje.

Dashbord%20+%20nieuwe%20stuurkap.jpg

Daarnaast nemen wij een koso temp + toerenteller:

Het%20koso%20pakketje.JPG

Wij passen het dashbordkuipje aan voor de koso toerenteller:
(Dat ding in t midden is een schroef die ik erin heb gezet, de teller rsut hier als het waru op waardoor hij mooi recht hangt :)

Dashbordje%20bewerkt.jpg

Men voegt deze 2 samen:

Toerenteller%20in%20het%20dashbord%20gezet.jpg

Wij sluiten de boel netjes aan:

In%20werking.jpg

En zo ziet dat er s nachts uit of met de garagedeur dicht:

S%20nachts.jpg

En nog ff de achterkant:

Achterkant%20Dashbord.jpg

En zo vink t wel weer genoeg :). Ik was nog ff bang dat t niet ging passen omdat het remvloeistof reservoir dr achter en naast zit, maar glukkig kon dit op creatieve wijze worden opgelost :D

Alleen de tempratuurmeter zal nu nog ff geduld moeten hebben op zn LC cilinder :P

leuk gedaan..
beetje bewerken nog..ik had t sowieso in het midden geplaats..lijkt me
a) praktischer ivm temp teller
b) mooier

Tevens zie je nog licht als t donker is wat ernaast schijnt, das niet vet

zat er oorspronkelijk nix in het stuk dash wat je eruit hebt gehakt? want daar zit ik nog over te sicken.. mijne zit vol electronica.. :(
netjes ingebouwd hoor 8) :W

Wat bedoel je met prakticher vass ? :S Ik vin m hier mooier zitten in het midden hoort de snelheidsmeter vin ik. En daarnaast hier past ie precies je zit alleen wel ff te kutten met de rem die zit aardig in de weg. En hij moet nog afgewerkt worden zodat je geen licht meer ziet aan de zeikant. :)

En bij mij za er idd nix in dat stuk dashbord is een www he. Bij jouw zit er waarschijnlijk (moet wel) een temop meter is geen probleem kun je er zo uitschroeben je moet alleen wel ff goed opletten met je rem hij past niet 100% in t midden wegens remsysteem.

ik vindt hem persoonlik ook zo mooier aan de rechter kant
wil ik ook wel proberen op mijn www met toestemming natuurlijk :p
Tip: probeer de rest van de dashboard ook te voorzien van blauw licht denk dat het er dan helemaal toppie uit zal zien

Was ook mijn idee heb al blauwe lampjes verf gehaald maar die rand die er omhheen loopt (oranje) zou ik eigenlijk in t lauw willen maar cvrees da dat moelijk word dus die word gewoon dichtgespoten denk ik..

Zoals sommige dus weten heb ik een klein ongelukje gehad:

IMAGE0513.JPG

Ik kan dr verder niet echt mee zitten want hij had al schaafschade is nu alleen iets erger en de voorkap en koplampunit zijn onzichtbaar te herstellen met polyester dus ik kom er weer erg goed vanaf.

Als het goed is word eind deze week mn nieuwe carter opgestuurd met DD aansluiting LC cilinder radiateur waterpomp slakkenhuis en t hele pakker zit nog een goeie TP ass in dus die blijft er voorlopig inzitten als tijdelijk setup word ie nu als volgt hij blijft nog even ac nieuwe blok en radiateur komt er al wel onder/in..

Polini 70 AC (Tijdelijk)
MHR multivar (vast)
Tp krukas (voorlopig vast)
Ixil Twin (tijdelijk)
TP Koppeling (tijdelijk)
19 mm DO CArb (Vast)

Als het goed is krijg ik nog een aardig bedrag van de verzekering in handen dus daar kan ik dan mooi de kappen van maken en laten spuiten. Ook ben ik druk bezig met stickers te ontwerpen.

Greetz Rene

Ziet er leuk uit.. Welk achterspatbord heb je nodig degene over het wiel of degene die aan je zadel zit zeg maar? die over het wiel zit heb ik nog wel liggen..

Kut van je ongeluk...maarja dan kan je wel je kappen in een mooi kleurtje spuiten. En je bent toch niet van plan dat lelijke ice ding op je sr te zetten he? 8P

Hmmz nou dat was ik dus wel van plan dat ice spatbord erop te zetten. Heb er dus ook een gokocht thnx 2 Jelmer. Maar t was idd echt geen porum en t zag dr ook echt niet uit. Dus die staat nu te koop in Vraag & Aanbod.

T heeft nu al een hele tijd geduurd voordat dr weer iets aan de Sr gebeurt is maar dat kwamm omdat ik een LC DD blok met rad slagen enz bij Mmidtownrunner22 had gekocht en daar nu dus al 3 maanden op zit te w8en.

Mar ik heb met m afgepsproken dat als ik t op 20 aug nog niet heb t geld terug naar mij overmaakt. Maar ik hoop dit blok dus snel te ontvangen maar er schijnen problemen te zijn @ tpg ofzo

Omdat ik toch geen zin had om mn sr zo te laten staan ben ik er toch maar aan begonnen en heb ik ff wat polyester hard PVC lijm en nog wat secondelijm bij de gamma gehaald.

Dus heb ik net ff de ophanging van mn coplamp terug gelijmd en ben nu bezig om mn kont aan elkaar te lijmen en te polyesteren evenals mijn gescheurde Buddykapje :(

Zal strax ff wat pix uploaden als mn digi wil meewerken :P

Greetz

Ojah nog een prettige mededeling voor al jullie twinner haters, hij word verkocht ik heb al een koper en hij gaat er deze week uit.

Heb ik gelijk weer wat geld dus ik denk dat ik een shot ga halen of iets in die richting :)

Digi camera wil t niet echt doen dus foto's komen morgen wel

Setup van dit moment:

Tp Krukass
Multivar
2G koppeling
Malossi koppelingshuis

Klaar liggen:
19 mm Dell Orto
Polini 70CC (NOg geen zuiger)

Nog komend:
Malossi torque driver
Malossi delta clutch
Malossi achtervering
Malossi V-snaar

Greetz

Originally posted by stormer
Polini 70CC (NOg geen zuiger)

Ach, dat is toch niet nodig :P

Leuke scooters die WWW's :D. Ik zit te denken om mijn Zip (als die klaar is) te verkopen, en mijn neo's ook, en dan een SR WWW te kopen :) Maarja, eerst zip maar eens afmaken ;)

Leuk project, leuke setup die MHR 50 :)

Originally posted by ICE
zoek je deze nog? ik heb er nog eentje liggen voor je :)

Neejz heb ik al gevonden (lees bovenaan de page)
Maar ik von t er echt niet uit zien dus heb ik m maar weer verkocht :) Ben nog wel opzoek naar een leuke uitlaat moet wel in goede staat verkeren een shot t liefst :)

Scooter staat trouwens weer volledig in elkaar ben nu bezig met een nieuwe print voor op mn tellerplaat en die racekont wil nog nie helemaal lukken wel zijn de koplamp en de voorkap weer gefixt van de schade van t ongeluk :)

Greetz

Back