SR velg in Aerox voorvork- welke aanpassingen?

Tommy.

*BA DUM TSS*
hallow...

ik heb dus SR velgen gekocht voor onder mijn aerox..
nu weet ik dat er busjes voor gedraait moeten worden voor het voorwiel.. maar weet iemand welke maten dat moeten zijn?

en dan nog iets..
mijn wielnaaf(bout die door het wiel gaat) die is in diameter kleiner als dat de diameter van de binnekant van de SR velg.. nu is mijn vraag.. kan ik eht best een wielnaaf van een sr halen of gewoon kleinere lagers erin zetten of is het niet zo heel erg dat daar een beetje speling in zit..?

graag jullie mening ..:)

alvast bedankt...Tommy
 
Advertisement - register to remove this

lijkt me niet..waarom zou je anders busjes moeten draaine voor de tussenruimte tussen je velg en vork.. als dat hetzelfde was had je daa geen ruimte tussen zitten denks...:)

maar denk dat de manier van aerox-70 het beste is... aangezien hij er zelf mee rijdt:) en als dat goed gaat lijkt het voor mij ook niet moelijk omdat te doen...
 
Dennis.H said:
sr poten zijn dikker dan aerox poten, dus die gaan niet std passen in het sr kroonstuk. Dat zou wel een veel duurdere manier zijn ook.

Poten zijn even dik hoor.
Heb het zelf ook gehad, sr (50 stealth) poten in aerox kroonstuk en andersom ook.
 
19Mark87 said:
Poten zijn even dik hoor.
Heb het zelf ook gehad, sr (50 stealth) poten in aerox kroonstuk en andersom ook.


Jij hebt dus ook aerox voorpoten in sr kroonstuk gezet icm met een aerox velg. Nu hoorde ik laatst iemand die dat ook gedaan had, maar bij hem kwam het voorwiel tegen de kap aan. Omdat de aerox voorpoten de montage achter hebben zitten en deze bij sr voor zitten. Hoe heb jij dit opgelost dan ??
 
Maikel said:
Jij hebt dus ook aerox voorpoten in sr kroonstuk gezet icm met een aerox velg. Nu hoorde ik laatst iemand die dat ook gedaan had, maar bij hem kwam het voorwiel tegen de kap aan. Omdat de aerox voorpoten de montage achter hebben zitten en deze bij sr voor zitten. Hoe heb jij dit opgelost dan ??

Beetje late reactie, maarja..

Maar dit weet ik niet, ik heb zonder kappen gereden en had hier dus geen last van..
 
Back
Top