adriaan
adriaan26
Hallo,
Ik ben Adriaan en ik ben nieuw hier en had een vraagje,
ik ben sinds vorig jaar eigenaar geworden van aprillia
sr stealth heb er al veel aan gedaan inmiddels
nu heb ik
er vorige week een nieuwe drukveer in gezet van malossi
een geele 82% versterkt en de gewichtjes vernieuwd (3gram's)
lijkt mij aan de lichte kant maar goed,ik heb de de oude
op de weegschaal gehad
nu vindt ik dat hij iets teveel toeren
maakt hij trekt ook op of slipt de koppeling maar die zag er
goed na mijn meening mischien trek veertjes maar de koppeling
ziet er nieuw uit maar goed het zou kunnen maar terug op de
rolletjes wat denken jullie???
SETUP:
uitlaat technigas (chroom / blauw).
cilinder standaard.
cabrateur ook standaard.
verders is hij orgineel alleen uitlaat is veranderd en vario eruit gehaald
hoop snel op hulp alvast bedank.
gr adriaan.
Ik ben Adriaan en ik ben nieuw hier en had een vraagje,
ik ben sinds vorig jaar eigenaar geworden van aprillia
sr stealth heb er al veel aan gedaan inmiddels
nu heb ik
er vorige week een nieuwe drukveer in gezet van malossi
een geele 82% versterkt en de gewichtjes vernieuwd (3gram's)
lijkt mij aan de lichte kant maar goed,ik heb de de oude
op de weegschaal gehad
nu vindt ik dat hij iets teveel toeren
maakt hij trekt ook op of slipt de koppeling maar die zag er
goed na mijn meening mischien trek veertjes maar de koppeling
ziet er nieuw uit maar goed het zou kunnen maar terug op de
rolletjes wat denken jullie???
SETUP:
uitlaat technigas (chroom / blauw).
cilinder standaard.
cabrateur ook standaard.
verders is hij orgineel alleen uitlaat is veranderd en vario eruit gehaald
hoop snel op hulp alvast bedank.
gr adriaan.
Last edited by a moderator: