SR Ditech 2002 doet raar..!!

Status
Not open for further replies.

ApriliaSRDitech

Well-Known Member
Nou hier komt t, k heb dus een ditehc uit 2002 nou was ik laatst ergens en daar was ik een tijdje binnen en toen heeft me scoot 3 uurtjes in aardige regen gestaan..toen reed ik naar huis toe en was er in het begin niks aan de hand. maar ik had haast dus toen ik wegreed trok ik gelijk volgas open, wat ik normaal dus nooit doe maar ok ik had haast:p.. toen op een gegeven moment merkte ik dat als ik gas gaf en ik liet gas los en gaf dan weer gas dat er niks gebeurde...maar me scoot bleef wel gewoon lopen als ik dan weer gas terug nam en weer gas gaf deed ie t gewoon weer..nou ging ik de volgende dag naar een vriendin dus ik rustig inrijden eerste 2 kilometertjes ff rusitig rijden en dan pas volgas maar hij bleef dat vage doen met dat gas toen ik daar dus was stopte ik ging ik ff 10 min praten en gingen toen weg..dus ik draai me sleutel om en hij start niet dus ik luisteren en me benzinepomp draaide ook niet nu staat ie dus daar maar aangezien ik een @#$#$#@racestuur heb kan ik de foutmelding niet zien kan iemand me helpen of weet iemand wat het is?

alvast bedankt..
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top