Loudness|Tropicana 1 maart 2002

M/\RC!

Hustler One
Voor de doeds in regio Rotterdam (of verder natuurlijk :)) 1 maart Loudness in Tropicana R'dam, het is een nieuwe concept van B2Sevents, de organisatoren van ondermeer: Hardbass, Hardcore 4 Life, Back 2 School, Decibel.

Dit feest BeuQt ik zweer het je!

Line Up:

Area 1

Kai Tracid
Balastic
Jimmy The Sound :W
Beholder
Dana :|
Super Marco May 9||6

Area 2

Ard Und Jorn
Sunny D
Dulce
Paul :W
Max Enforcer
Lars Tindy

Entree €22,-

Ik gaat 100% cker weten! :)

Gaan er nog meer?
 
Advertisement - register to remove this

lijkt me wel lekker stampen 8)

iig de andere feesten waren superbruut..
line-up is ook zeer goed..
prijs is netjes..
alleen de datum sucked, die week moet ik op voor mijn sjeesbewijs :rolleyes:

jmmr, maar volgende keer misschien met de oto daarheen :D
 
Ja ik woon in Rdam en aangezien ik het uitgaan hiero echt tegenwoordig geen hol meer aan vind moet ik het wel hebben van deze feesten! :) En laat Hardstyle nou MIJN muziek zijn!

In Tropicana ging ik altijd Zo hard! 8)
 
Originally posted by Menn0
Is dat in dat zwembad? Daar ken ik alleen de naam Tropicana van :) Zwemmen en alcohol gaat goed samen :p

Nah het is in de club naast het zwembad :) Het zit er praktisch aan vast...
 
Uhm, feest in Tropicana? Ik ga daar meestal gewoon zwemmen, ga je dan stampen in het water o.i.d. ?

edit: kzie het al :)

Greetzz DAW
 
Last edited:
En wat is hier zoveel vetter aan dan HardBass? :?
En in Rotterdam heb je toch HBC! En op donderdag in de Holly nu Darkraver!
Nog iemand naar H4L trouwens zaterdag a.s.?
 
Originally posted by |Roy|
En wat is hier zoveel vetter aan dan HardBass? :?
En in Rotterdam heb je toch HBC! En op donderdag in de Holly nu Darkraver!
Nog iemand naar H4L trouwens zaterdag a.s.?

Praktisch hetzelfde, Hardbass schijnt te groot zijn geworden voor deze locatie ofzo, dat feest is verhuisd naar de Statenhal in Den Haag, dit evenement bied meer kans aan beginnende talenten ofzo.....

Enne zoals ik al zei: deze line-up is om je vingers bij af te likken! Jimmy The Sound en Super Marco May alleen al! 8) Ooit weleens horen draaien? :eek: :W
 
Originally posted by M/\RC!
Praktisch hetzelfde, Hardbass schijnt te groot zijn geworden voor deze locatie ofzo, dat feest is verhuisd naar de Statenhal in Den Haag, dit evenement bied meer kans aan beginnende talenten ofzo.....

Enne zoals ik al zei: deze line-up is om je vingers bij af te likken! Jimmy The Sound en Super Marco May alleen al! 8) Ooit weleens horen draaien? :eek: :W

Nou Line-Up van HB is altijd om van te kwijlen :).
Maar komt HB dan nooit meer in Tropicana? Ik D8 dat HB extreme gewoon "eenmalig" was zegmaar. HB is toch wel eens per maand... Lijkt me opzich wel vet idd. Tropicana is sowieso brute tent 8).
 
Nee man Hardbass komt geloof ik niet meer terug in Tropicana, dat worden nou die Loudness feesten! Mja is praktisch hetzelfde...in de grote zaal staan sowieso bikkel dj's! En in de andere 'zaal' meer plek voor talent!
 
Back
Top