Sr-ally Project Optic Styled

Status
Not open for further replies.

stormer

Well-Known Member
SR-ALLY PROJECT​

Een tijd geleden kocht ik deze rally:
58376358.jpg


Een vloeistofmodel ik kon de rally supergoedkoop krijgen mede omdat de rem was afgebroken:
58376369.jpg


Toen heb ik er maar mn orginele SR blok inc velg onder gegooid afkomstig van mijn never ending aprilia sr www lc dd project:
58376332.jpg


Ook had ik nog een set brakke sr kappen liggen in de schuur met een hoop afgebroken zooi:
58376362.jpg

Al die puntjes weer terug gepolyesterd en knipperlicht ophanging weer gemaakt.

Toen had Rene een ingeving en zou en moesten die Sr kappen op die rally komen. Na een aantal uren lekker kloten was ik tot dit resultaat gekomen;
58376346.jpg


58376350.jpg


Alles past in precippe al goed alleen de binnenkappen willen nog niet perfect dus daar zal wat gepolyesterd moeten worden.

Motorisch zal t niets bijzonders worden deze scooter moet t vooral van zn uiterlijk hebben;

Plannen:
Zilver blauwe paintjob
Binnenkappen netjes maken en frezen
Blauwe neon + extra verlichting
Sr voorspadbord en dashbord kapje
Lexus style achterlicht
Witte knipperlichten al arround
Traanplaat afwerkplaatjes
blok polijsten
Tp carterdeksel
Mooie veer
Gemod koelkapje

En ben nog steeds druk bezig aan nieuwe ideeen

Greetz
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

lol, staat wel met die sr kappen :) als je de achterkappen zo laat is et goed, alleen nog herspuiten wat poly'en en tis perfect ;)
 
Thnx voor de complimenten moet alleen ff andere webspace regelen want deze is iedere keer down na een paar mb data verkeer Pics vanavond vast online :)

Greetz
 
Neem lycos gewoon!

maareh heb et gisteren al bekenen en het staat zeer vet die voorkap!
ook al een kleuren combo bedacht? of ga i nu wat te snel :)

naja succes
 
denk niet dat je lang de enige bent, als iemand dit eenmaal gezien heeft, zal je zien dat diegene het gelijk ook zal doen, hoop et niet voor je,

dit ding is echt wel gortig gemaakt, sluit ook mooi aan op elkaar, als je dat zelf zo goed passend hebt gemaakt vind ik et aardig knap.

succes verder.
 
Zo de pics staan nu als t goed is blijvend online, er zullen vast mensen zijn die t ook doen maar denk dat t ze tegen zal vallen omdat er aanrdig wat moet aangepast worden. Zou t zoizo beetje jammer vinden als ze t na gaan doen gelijk t unieke eraf daarom zit er vanaf nu mijn copyright op :P

Maar goed mocht iemand dit na willen doen is nog een hoop werk:
helft van Sr kappen met koplamp enz binnenkappen moeten aangepast worden frame moet een andere ophanging hebben en ligt worden aangepast contact slot moetst bij mij iets omhoog.

Maar goed hopelijk blijf ik de enige denk morgen pics van de oplossing voor de binnenkappen

Greetz
 
Last edited:
Echt een vet idee moet ik zeggen...veel succes ermee...denk wel dat een lc voorkap +roosters wel vetter zou staan.. :)
 
:p ik vind hem met deze kleurcombo al erg vet!!! Alleen beetje kappies bijwerken en in dezelfde kleuren spuiten zou hem al vet staan!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top