Sr 2000

Status
Not open for further replies.
[offtopic]
Een bida dempor is veel mooier... en waarom 2 posts Marcel-Nerd? :P
[/offtopic]

Zeer strakke SR... Kleuren combo heeft veel gelijk met Rally van Floran, wat ook een kicke scooter is. Maar absoluut een perfect resultaat....

voor 1000 aan een boom? nou....
geef em dan maar aan mij;)
maja, ik zou gewoon voor iets van 1000 gaan.
maja, minimaal 800.
en als je al zo'n 600 kwijt bent, doe dan 1500. das nog wel een redelijke prijs? :)
toch?

Originally posted by Neocrox
voor 1000 aan een boom? nou....
geef em dan maar aan mij;)
maja, ik zou gewoon voor iets van 1000 gaan.
maja, minimaal 800.
en als je al zo'n 600 kwijt bent, doe dan 1500. das nog wel een redelijke prijs? :)
toch?

Anders blaat je effe onzin ofzo :|

wie niet opgevallen ? Lennart of die scooter(s) :)

naja toch wel mooi he met het zwarte :) vind em eigenlijk iets te donker maar dat is in het echt wel weer anders denk ik. jammer dat je em weg doet :'( of is het nog niet zeker ? oi Tim.

Originally posted by dani
Best hoog vetheidsgehalte, alleen vaag dat hij me nog nooit is opgevallen hier:?

Heb hem gisteravond in elkaar gezet Daniel. Met oude kleuren en setup heb ik toch een flink tijdje rondgesjeesd, moet je wel eens gezien hebben denk ik.....

Ik zit alleen nooit bij de beuk, misschien daarom :D

Tim: Ik kijk even of er animo voor is, dinsdag een keer voor de verandering er mee naar school ofzo.... Dan heb je altijd van die pipo's die helemaal kwijlen.....

Ik zeg maar zo , "het eet geen brood" :)

Originally posted by Lennox
Heb hem gisteravond in elkaar gezet Daniel. Met oude kleuren en setup heb ik toch een flink tijdje rondgesjeesd, moet je wel eens gezien hebben denk ik.....

Ik zit alleen nooit bij de beuk, misschien daarom :D
Ah vandaar, in oude kleuren wel eens zien rijden ja.
(ps. ik zit ook nooit bij de beuk, ik haat hangjeugd ;))

link om je site niet te verneuken

vrij resente foto van mijn kleur....

opel---> radar blue

edit: je vizier ownt bij de kleur:~

In Oostenrijk zou men zeggen: Ganz geil.. :P
Kleurstelling super, alleen witte ruitje had ik dan persoonlijk niet gedaan (te overheersend)

Ik had paar weken terug toevallig nog een foto gemaakt, nadat ik er een keer op had gereden :P

srmomenteel.JPG

Heb hem nu ook op marktplaats gezet, wat mij betreft is (voorlopig) het scootertijdperk een beetje over.

Status
Not open for further replies.
Back