Lennox
Well-Known Member
Een klein projectje nog deze keer.....
Motorisch is het deze x niet zo heftig. Gaat meer om optisch.
Op mijn 16e kreeg ik van mn ouders een heuse SR 2000. Ik had nog nooit van de term "blok" gehoord. En aan opvoermogelijkheden had ik ook niet gedacht, hij was er immers alleen om mee naar school te touren.
Eerst een tijdje begrensd gereden , daarna varioring eruit enz enz. Ging na een tijdje vervelen en ik mocht een ander uitlaatje. Ik helemaal blij.... Maar als supernoob snapte ik het niet helemaal. Zo kocht ik eerst een Giannelli sport pro 6, daarna een Polini Funky en als klap op de vuurpijl nog een Polini speedcontrol...
In de zomervakantie veel gewerkt, en een compleet nieuwe setup aangeschaft:
Gilardoni 70
Yasuni R Kevlar
17,5 DO
Hebo vario
Malossi primaire vertanding.
Dit liep wel grappig voor een Morini scooter. Top was de teller uit (107 op Sigma)
Sr zag er toen zo uit:
Toen kocht ik met Joost de project Runner. Ik ging ondertussen met de bus naar school, en reed weinig meer op de SR. Heb al het snelle spul er toen afgehaald en dat verkocht. Omdat er heel veel tijd in de Runner zat, had ik totaal geen zin om aan de SR te sleutelen. Op een gegeven moment wel de standaard cilinder en carb er weer opgezet. Maar toen definitief in de hoek van de garge gezet.
Tsja... Lelystad kwam eraan en de Runner was zo goed als klaar... (wat is klaar?)
Nog even een picje ervan
Het hardrijden vond ik echter niet zo heel bijzonder (was gewoon een persoonlijk iets) daarnaast had ik er ook niet zo'n interesse meer in (Joost ook niet) en in goed overleg werd het verkocht. Ondertussen wilde ik definitief stoppen met scooters.
Maar toen stond dat hoopje ellende nog in de weg... Ondertussen bleek mn broertje een nieuwe hobby te hebben ----> darten, mijn scooter bleek echter in de weg te hebben gestaan..... En er zaten flinke pitten in mijn kapjes..
Toen was ik het helemaal zat..... Hij moest gewoon zo worden als in zijn gloriedagen
Kappen allemaal opgeschuurd en bij een FOCWA spuiterij een afspraak gemaakt.
Gister de kappen weer opgehaald....
in de zon meer een paars tint :
en de velgen:
Ondertussen ook de achterveer vervangen. Past niet meer bij de combinatie.... Zit nu een Chrome sebac onder + Nieuwe Yasuni R (Carbon) bij de dealer meegenomen....
Tsja motorisch niet echt spectaculair (meer) maar dat is bij Morini sowieso moeilijk.... Als er nog geld teveel is wil ik toch weer graag een wat sneller setupje. Maar dat zal ik even aan moeten kijken (net als eerst weer een Gilardoni ofzo)
Zaterdag de boel weer in elkaar zetten
Mochten jullie zeggen, wat een rukzooi..... schop hem dan maar dicht ofzo....
Motorisch is het deze x niet zo heftig. Gaat meer om optisch.
Op mijn 16e kreeg ik van mn ouders een heuse SR 2000. Ik had nog nooit van de term "blok" gehoord. En aan opvoermogelijkheden had ik ook niet gedacht, hij was er immers alleen om mee naar school te touren.
Eerst een tijdje begrensd gereden , daarna varioring eruit enz enz. Ging na een tijdje vervelen en ik mocht een ander uitlaatje. Ik helemaal blij.... Maar als supernoob snapte ik het niet helemaal. Zo kocht ik eerst een Giannelli sport pro 6, daarna een Polini Funky en als klap op de vuurpijl nog een Polini speedcontrol...
In de zomervakantie veel gewerkt, en een compleet nieuwe setup aangeschaft:
Gilardoni 70
Yasuni R Kevlar
17,5 DO
Hebo vario
Malossi primaire vertanding.
Dit liep wel grappig voor een Morini scooter. Top was de teller uit (107 op Sigma)
Sr zag er toen zo uit:
Toen kocht ik met Joost de project Runner. Ik ging ondertussen met de bus naar school, en reed weinig meer op de SR. Heb al het snelle spul er toen afgehaald en dat verkocht. Omdat er heel veel tijd in de Runner zat, had ik totaal geen zin om aan de SR te sleutelen. Op een gegeven moment wel de standaard cilinder en carb er weer opgezet. Maar toen definitief in de hoek van de garge gezet.
Tsja... Lelystad kwam eraan en de Runner was zo goed als klaar... (wat is klaar?)
Nog even een picje ervan
Het hardrijden vond ik echter niet zo heel bijzonder (was gewoon een persoonlijk iets) daarnaast had ik er ook niet zo'n interesse meer in (Joost ook niet) en in goed overleg werd het verkocht. Ondertussen wilde ik definitief stoppen met scooters.
Maar toen stond dat hoopje ellende nog in de weg... Ondertussen bleek mn broertje een nieuwe hobby te hebben ----> darten, mijn scooter bleek echter in de weg te hebben gestaan..... En er zaten flinke pitten in mijn kapjes..
Toen was ik het helemaal zat..... Hij moest gewoon zo worden als in zijn gloriedagen
Kappen allemaal opgeschuurd en bij een FOCWA spuiterij een afspraak gemaakt.
Gister de kappen weer opgehaald....
in de zon meer een paars tint :
en de velgen:
Ondertussen ook de achterveer vervangen. Past niet meer bij de combinatie.... Zit nu een Chrome sebac onder + Nieuwe Yasuni R (Carbon) bij de dealer meegenomen....
Tsja motorisch niet echt spectaculair (meer) maar dat is bij Morini sowieso moeilijk.... Als er nog geld teveel is wil ik toch weer graag een wat sneller setupje. Maar dat zal ik even aan moeten kijken (net als eerst weer een Gilardoni ofzo)
Zaterdag de boel weer in elkaar zetten
Mochten jullie zeggen, wat een rukzooi..... schop hem dan maar dicht ofzo....