This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Spullen Via De Post?? Levertijd???

psycho

Well-Known Member
Hallo Allemaal...

Ik w8 op een carb. die een vriend zou opsturen(vrijdag op de post gegaan).
Maar hij is er nog steeds niet, hoelang zou dat kunnen duren ???

Alvast Bedankt....
 
Track en trace heeft er niets mee te maken, dat is alleen als je een vaste klant bent bij een bep. distributiebedrijf.. bijv. DHL en TNT
als die het gewoon verstuurd via het postkantoor (TPG) dan moet je het al wel onderhand binnen hebben...
 
Lg Tuning said:
Track en trace heeft er niets mee te maken, dat is alleen als je een vaste klant bent bij een bep. distributiebedrijf.. bijv. DHL en TNT
als die het gewoon verstuurd via het postkantoor (TPG) dan moet je het al wel onderhand binnen hebben...
Nee hoor, track and trace nr krijg je bij elk pakketje.

verder ik heb gister men samsung d500 besteld, en die uis vandaag binnegekomen via tpg... maar w8 maar gewoon af, normale pakjes kunnen ook savonds tot 10 uur komen!!!!
 
Lg Tuning said:
Track en trace heeft er niets mee te maken, dat is alleen als je een vaste klant bent bij een bep. distributiebedrijf.. bijv. DHL en TNT
als die het gewoon verstuurd via het postkantoor (TPG) dan moet je het al wel onderhand binnen hebben...

elk pakketje met een postzegel kan je traceren
 
RickH said:
Nee hoor, track and trace nr krijg je bij elk pakketje.

verder ik heb gister men samsung d500 besteld, en die uis vandaag binnegekomen via tpg... maar w8 maar gewoon af, normale pakjes kunnen ook savonds tot 10 uur komen!!!!

Ja als jij wat verzend... :| maar in dit geval is die de ontvanger...
 
Lg Tuning said:
Ja als jij wat verzend... :| maar in dit geval is die de ontvanger...
ja dus? dan kan je de verzender nog wel vragen wat het nummer is? als hij dat nummer niet geeft weet je dat het rammelt...
 
RickH said:
ja dus? dan kan je de verzender nog wel vragen wat het nummer is? als hij dat nummer niet geeft weet je dat het rammelt...


Dat zou dan e.v.t kunnen ja...
 
Enrico@Sprinter said:
Het ligt aan de tijd van het jaar.. duurt met al die kerstrommel gewoon langer..
Onzin, lees mij eerste reply in dit topic eens, gister d500 van typhone.nl opgestuurd . en vandaag binnen..
 
Rond de kerst kan het idd wat langer duren. Is vaak wel een uitzondering aangezien de normale post 99% van de gevallen binnen 1 dag bezorgd wordt. Kerstkaarten kunnen wat langer duren.
 
lekkere discussie weer zeg beetje discusseren of een pakje 1 dag later komt. Iedereen heeft hier gelijk, duurt meestal 1 werkdag voordat je een pakketje binnen heb, soms 2. Met kerst kan het wat langer duren. Track&Trace code krijg je altijd (de verzender) dus gewoon die ff vragen en klaar.
Deze kan nu dicht lijkt me
 
hier de plaatselijke postbode UITERLIJK 3 werkdagen kan het duren, als dat niet het geval is is er wat anders an de hand...meestal wordt het pakketje de volgende werkdag bezorgd.