Sproeier

Joasbaan

New Member
Ik heb gisteren eens gekeken naar welke sproeier er in mijn carb zat toen ik hem terug had gemonteerd starte hij steeds maar niet kwam er uiteindelijk achter dat ik de gasnaald was vergeten terug te zetten daarna starte hij wel maar stotterde al wat meer en toen ik hem vanochtend starte stotterde hij nog meer en hij dipt nu echt enorm bij optrek er zit een 80 sproeier in
Zip 70cc met 17.5 del en mallosi overrange en polini koppeling is het slim om er misschien een 76 sproeier in te zetten?

Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Kan zijn dat de sproeier verstopt heeft gezeten en dat ie nu weer schoon is.

Doe eens sproeier 76
Ja zou best kunnen want had m ook goed uitgeblazen en met een doekje schoongemaakt
Post automatically merged:

Kan zijn dat de sproeier verstopt heeft gezeten en dat ie nu weer schoon is.

Doe eens sproeier 76
weet je welke er toevallig op moet want zie allemaal verschillende (klein groot etc)
 
Hoe weet ik dat?
dan zou je moeten herinneren (in je hoofd noteren) waar hij stond toen je hem loshaalde..
als je dat niet weet zou je kunnen kijken waar hij nu staat en als hij laag staat (clipje hoog) dat veranderen. hiermee neem je kleine stapjes "tussen" verschillende maten sproeiers.
 
Last edited:
Hoe weet ik dat?
dan zou je moeten herinneren (in je hoofd noteren) waar hij stond toen je hem loshaalde..
als je dat niet weet zou je kunnen kijken waar hij nu staat en als hij laag staat (clipje hoog) dat veranderen. hiermee neem je kleine stapjes "tussen" verschillende maten sproeiers.
Oei ja dat weet ik dus niet meer maar moet sws een nieuwe sproeier in want dipte voor dit voorval ook al maar als ik er een 76/78 in zet moet ik dan alsnog die gasnaald afstellen?
 
Back
Top