Goeiedag, ik had een vraagje, ik lees wel is dat je soms bij het monteren van een grotere cilinder 10 tot 20% grotere sproeier moet monteren, alleen hoe bereken je zoiets? want een zip heeft orgineel 75 erin zitten
Ik denk niet dat je moet gaan kijken naar percentages, maar naar wat de praktijk uitwijst als wat het beste werkt. Om welke cilinder gaat het? 75 is sowieso te laag, dat is een deel van de begrenzing. Vanaf 78. Helemaal ontgrensd 82 en bij een 80cc 84. Zou misschien anders kunnen zijn bij de nieuwe (injectie) Zips.
Ik denk niet dat je moet gaan kijken naar percentages, maar naar wat de praktijk uitwijst als wat het beste werkt. Om welke cilinder gaat het? 75 is sowieso te laag, dat is een deel van de begrenzing. Vanaf 78. Helemaal ontgrensd 82 en bij een 80cc 84. Zou misschien anders kunnen zijn bij de nieuwe (injectie) Zips.
Tja, wij hebben een Malossi Multivar en een ontgrensde cdi geplaatst met sproeier 78.
Dus daar zit dan toch veel verschil in per motorblok. View attachment 61072
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.