timagility1990
Member
Ik probeer mijn sproeier goed af te stellen en heb er veel over gelezen maar de klachten die ik heb komen niet overeen met de informatie die ik erover kan vinden.
De scooter betreft een agility met 90cc NCY cilinder+kop.
Als ik een sproeier 84 erin stop rijd hij redelijk goed maar start hij slecht na een stukje. Als ik vervolgens een sproeier 86 erin doe dan start hij goed, rijd hij voor een paar minuten goed, maar begint hij ineens te horten en te stoten en dan voor bij gas geven vanuit 30-40 km per uur. Als ik dan even het gas loslaat rijd hij weer even normaal. Daarnaast wordt de scooter ook wel erg heet. Ik zou dus zeggen met een kleinere sproeier rijdt hij beter. Maar nou het volgende: na het rijden van ongeveer 10km met een sproeier 86 zag mijn bougie er zo uit(betrof een nieuwe bougie,maar met een wat oudere bougie had ik ongeveer dezelfde kleur) Deze kleur wijst erop dat er juist een grotere sproeier in moet. Ik snap niet waarom hij dan met een keinere sproeier beter rijd. Kan iemand mij adviseren of dit uitleggen?
Km stand 8000:
Zit nog in inrij periode van nieuwe setup(+-300km gereden)
NCY 88 CC
NCY cilinder kop 52mm
NCY nokkenas
Naraku sport vario met 7gr Malossi rollen
NCY zwarte drukveer
NCY zwarte trekveren
NCY koppeling
NCY pouliehelft met recht spiebanen
De scooter betreft een agility met 90cc NCY cilinder+kop.
Als ik een sproeier 84 erin stop rijd hij redelijk goed maar start hij slecht na een stukje. Als ik vervolgens een sproeier 86 erin doe dan start hij goed, rijd hij voor een paar minuten goed, maar begint hij ineens te horten en te stoten en dan voor bij gas geven vanuit 30-40 km per uur. Als ik dan even het gas loslaat rijd hij weer even normaal. Daarnaast wordt de scooter ook wel erg heet. Ik zou dus zeggen met een kleinere sproeier rijdt hij beter. Maar nou het volgende: na het rijden van ongeveer 10km met een sproeier 86 zag mijn bougie er zo uit(betrof een nieuwe bougie,maar met een wat oudere bougie had ik ongeveer dezelfde kleur) Deze kleur wijst erop dat er juist een grotere sproeier in moet. Ik snap niet waarom hij dan met een keinere sproeier beter rijd. Kan iemand mij adviseren of dit uitleggen?
Km stand 8000:
Zit nog in inrij periode van nieuwe setup(+-300km gereden)
NCY 88 CC
NCY cilinder kop 52mm
NCY nokkenas
Naraku sport vario met 7gr Malossi rollen
NCY zwarte drukveer
NCY zwarte trekveren
NCY koppeling
NCY pouliehelft met recht spiebanen
Attachments
Last edited: