sportfilter naar std filter

bert_meyen

Booster driver
ik had eerst een sportluchtfilter op mijn brommer staan, maar ik heb nu terug mijn std luchtfilter erop gezet. Maar nu heeft hij minder kracht. kan het helpen als ik dat buisje uit de luchtfilter haal? en eventueel ook het filterelement zelf? voor mijn setup, zie mijn signature!

thx
 
Advertisement - register to remove this

bert_meyen said:
ik had eerst een sportluchtfilter op mijn brommer staan, maar ik heb nu terug mijn std luchtfilter erop gezet. Maar nu heeft hij minder kracht. kan het helpen als ik dat buisje uit de luchtfilter haal? en eventueel ook het filterelement zelf? voor mijn setup, zie mijn signature!

thx

Sportfilter? Powerfilter dus? Heb jij je setup hier op afgesteld? Met een powerfilter moet je veel groter in sproeier dan met een std filter. Oftewel probeer gewoon 10 maten kleiner in sproeier. .
Wat ook invloed kan hebben. Een powerfilter geeft meer herrie. Daardoor lijkt het alsof je harder gaat, of harder optrekt.
 
hij krijgt nu te weinig lucht in verhouding met benzine, als je het busje er uithaalt zal er al een stuk minder zijn. Beter is om een kleinere sproeier te pakken.
en het luchtfilterelement kan je er beter nie uithalen, omdat dan de lucht niet meer gefilteerd wordt en er dus allemaal troep in komt
 
Back
Top