spinners

Status
Not open for further replies.

sehsade

Well-Known Member
hallo,

ik heb een hele tijd gezocht naar spinners voor op mijn aerox, maar ik heb tot nu toe alleen maar spinners voor autovelgen gevonden. Kan iemand mij helpen met het zoeken daarvan of weet iemand waar je die dingen kan kopen in Nederland???
 
Advertisement - register to remove this

Contact die mensen van het bedrijf die ze voor auto's verkoopt...
Misschien weten hun er meer over... :)
 
Ik heb het ook al gezien, op scooter. Runner met spinners.. Geen idee waar je ze vandaan kan halen, zal eens vragen. Voor snelle setups lijkt het me geen goed plan, aangezien ze hoge snelheden niet aankunnen.
 
ja pech :p dan rij je toch langzaam (standaart) is toch om te showe ;) als je zo snel gaat zie je dat toch niet :D
 
Ja bestaan alleen zal je ze bij een velgen importeur uit Amerika moeten laten bestellen ofzo.Ik denk niet dat ze hier in de winkel liggen.Trouwens er zijn spinners voor zo'n beetje alles,je moet het alleen kunnen betalen.Zelfs op een rolstoel heb ik ze gezien.
 
zon velg met zo'n ronddraaiend ding eroverheen...
Dus dan lijkt het net of je velg ronddraait terwijl je stilstaat
Als die Rappers hebben dan zo'n beetje :rolleyes:
 
Het is zeg maar, een gelagerde rand, die op je velg zit en daarop zit de spinner,
een extra velg, zeg maar maar dan dun, dus waneer je rijd en dan remd gaan ze spinnen, dat zijn spinners.... Al je die clip van Lil Flip kent, Ridin Spinners...
Daar zie je ze ook op Motoren....

Greetz beta_Racer... weet niet og me uit leg helemaal goed is, maar daar zullen mensen nog wel verder op aan vullen....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top