Spinners...

er was toch ook iemand van het forum die bezig was met spinners aan het maken maar dan wel van die goed weet alleen niet meer wie was wel een topic over
 
RemcoV said:
Deze zijn erop geplat zo te zien

Neem aan dat die dude die ze voor 600 ook kon laten draaien :W

Deze kunnen ook draaien (d.m.v bout in het midden, de rest hangt los)
Middelste bout moet je dus zien als een soort as.....


aerox terror said:
omg
mja wat kost dat grapje nou
Rond de €25 voor 4 stuks, kan je er 2 verpesten.
Of met 2 scooters doen dus dan €12.50 per scoot ;)

Of je zoekt gewoon een auto waar ze opzitten en ruk je ze daar af.... ;)
*Ik breng je niet op slechte ideeën*
 
Of je zoekt gewoon een auto waar ze opzitten en ruk je ze daar af....
*Ik breng je niet op slechte ideeën*


Maarja, dan moet ik wel ergens 17 inch spinners zien te vinden voor mn rs 8P
 
het past niet bij de scooter als je nou een echte pimop scoot maakt oke of op zo retro geval dan kan het wel maar niet op een scooter die er best wel sprty uit ziet
 
wit :| je spoort echt niet....chrome moete ze blijven...maar wel mooi natuurlijk...en dan ook some bling velgen dr achter...wat moet je er andersmee...als je van die kermiskleurtjes neemt lijkt het net zon waaier die je op je stuur van je fiets zet die je bij de Mac krijgt....:|
 
Wtf lullen jullie allemaal het is niet eens jou scooter(voor de gene die dit topic heeft gemaakt) en het zijn gewoon echt spinner gemaakt van spinners die op een auto horen. En jah ze spinnen!
 
de foto's in beginpost heb ik ook nog een filmpje van (toen van die eigenaar gedownload), als iemand ken hosten? ;)
pm me maar als jullie wille zien!
 
veel mensen vinden het lelijk, maar als je nouw de velgen hier polijst, en dan de spinners er in het goud voor doet.. dan lijkt het me niet lelijk, en een andere soort spinners, want deze vind ik ook ruk...

Is er dan iemand die zich heeeel erg verveeld en wil gaan photoshoppen, misschien zou het er met andere spinners er mooier uitzien (gewoon rechte en wat smallere spiralen).... vooral de kleurencombi is lelijk nu.
 
Kameraad van mij heeft het op zijn speedfight..
Ik zie em alleen niet zo vaak meer, maar ik moet em toch nog even hebben voor uitdraai werk e.d.

Dus als ik er heen ga maak ik gelijk wel ff fotos :!
 
Back
Top