This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Spijl van Speed-R

Lieuwe

Super User
Ik zit hier met een Speed-Replica die ik 2e hands heb gekocht (ding is verder wel gloednieuw). Het probleem is nu dat eigenaar 1 zelf de spijl van de uitlaatpoort heeft proberen terug te leggen. Dit is dus gewoon met een stuk schuurpapier gedaan .. en nogal vrij grof :| Verder is er ook nog in een stukje nicasil boven de uitlaatpoort geschuurd.

Nu is mijn vraag: Is dit een groot probleem of kan dit met tunen ook weer goed gemaakt worden ? Wil dus de cilinder laten tunen en afwerken .. vraag me dus af of het ook goed afgewerkt kan worden. Reactie gevraagd van tuners of mensen die het 100% zeker weten !



 
Ja, bij mijn cilinder zag ik het ook al, maar dan zier het er wel iets netter uit. Bij mij is het in ieder geval van de fabriek uit zo en voelt het glad aan.
 
bij mij zag het er ook lichter uit van kleur maar voelde wel glad. Lijkt net of hier een dremel overheen is geweest.
Maar voel je brug nog wel glad?
 
Geloof me dit is normal naar mijn weten bij mijn speed zag het er ook zo uit en voelde het ook zo aan ..leek net alsof er door het nicasil heen was gefreest
 
Klopt. Malossi legt de spijl gewoon superlomp terug! bekend verhaal, even laten afwerken!
 
klopt spijl wordt superlomp 'afgewerkt' door malossi. maar zulk soort diepe groeven BOVEN de uitlaatpoort is wel ERG grof...
 
Ok het zal dus wel goed komen als ik het af laat werken

Zitten zeker van die lui in de Malossi fabriek aan de lopende band met een dremel die overal een beetje op de spijl om lopen te schuren

En deze topic kan nu wel dicht.