spelling na reviseren blokrubbers

zip50cc

Member
hoi ik heb een wok gekregen op me zippie 4t2v. dacht ik dat ik alles had gefixt voor de keuring. kwam die er niet door heen door speling op t blok. ik had dat al gecontroleerd maar ik dacht dat die minimaal was en de blokrubbers waren nog niet aan het breken. afijn ik had het gokje gewaagd maar hij kwam er niet doorheen. nu heb ik al mijn naaldlagers en asjes en motorophanging en motorblok rubbers vervangen. wat allemaal zonder speling mooi soepel loopt. wil ik het subframe monteren merk ik dat het subframe en heel klein beetje speling heeft bij de laatste bout waar ik hem heb gemonteerd . weet iemand of dit beetje speling normaal is ? alvast bedankt. video van de speling is deze link hieronder.

 
Advertisement - register to remove this

minimaal was en de blokrubbers waren nog niet aan het breken

Tot zover moet je ook niet wachten, want dan ben je te laat. Met gevaarlijke gevolgen voor je zelf als voor anderen die ook gebruik maken van de openbare weg. Demper rubbers horen geen scheurtjes te vertonen of dat je ziet dat het harde van het rubber weg is.. Want dan dempt het niks meer.

Als je niet wilt tobben kan je hem beter naar een dealer brengen die voor jou dit regelt, zodat de scooter de 2de keer wellicht er wel door komt.
 
Back
Top