speedfight2 welke rollers? zit met een dip...

Ice project

Well-Known Member
hallo
ik heb nu een polini 50 (snel) eronder en een hebo vario en 4 gram rollen maar hij trekt op met een dip hij trekt in begin redelijk daarna stotert hij een beetje en daarna vanaf de 45 ongeveer trekt hij weer goed.
maar welke gewicht van de rollen raden jullie aan en welke is t beste?
ik heb er een leovinci tt uitlaat onder.
 
Advertisement - register to remove this

Kheb die witte malossi op me speedfight 2 en daardoor trekt die gewoon goed, en je rollen moet je weer niet te licht hebbe maar rond de 7/8 gewoon houden dan trekt die het beste (kheb er zelf ook dagen aan gerommelt):z
 
Kheb die witte malossi op me speedfight 2 en daardoor trekt die gewoon goed, en je rollen moet je weer niet te licht hebbe maar rond de 7/8 gewoon houden dan trekt die het beste (kheb er zelf ook dagen aan gerommelt):z

heb jij dan ook zo een snelle 50 van polini??... want ik heb nu 4.5 en 5.5 gemengd en nu trekt hij gelijk vanaf begin tot eind zonder dipjes op maar t probleem is hij trekt niet snel meer toen ik de cilinder net had trok ik bijna iedereen eruit maar nu is t wat minder geworden... drukveer heb ik echt nog noooooit naar gekeken of vervangen zou die dan versleten kunnen zijn? want voordat ik zo een veer ga kopen en zetten moet ik wel eerst ff klein beetje zekerheid hebben dat t daar aan licht8) ;) en btw als ik een gele drukveer van malossi zet dan hoef ik mijn rollers toch niet aan te passen??.....
 
Last edited:
Back
Top