zal dan ook te maken hebben met de carburateurafstelling , verder is 4 gram erg weinig voor Peugeot..
mja , koop wat sproeiers, drukveren , rollensetjes en trekveren en ga aan het afstellen
proberen...
mja , je moet met een scooter altijd volgas wegrijden , dat is logisch..
niemand kan je precies vertellen wat voor rollen etc. je moet gebruiken , dus koop gewoon wat afstelpul en ga ermee aan de gang , dan kom je er vanzelf wel achter wat werkt en wat niet.
Wat zwaarder rollen, en iets lichtere trekveren.
heb een tijdje stage gelopen @ scooter zaak
en daar vertelde ze mij dat peugot gewoon raar is
want vaak moet er bij peugot zwaardere rollen in IPV lichteren
en heb t paar x mee gemaakt en het blijkt nog ook die keren
ligt er ook maar beetje aan wat er gaande is
maar in jou geval zou ik cker zwaardere erin doen
zoals melf al zegt ga rond de koers van 6 a 7 zitten
mvg
heb een tijdje stage gelopen @ scooter zaak
en daar vertelde ze mij dat peugot gewoon raar is
want vaak moet er bij peugot zwaardere rollen in IPV lichteren
en heb t paar x mee gemaakt en het blijkt nog ook die keren
ligt er ook maar beetje aan wat er gaande is
maar in jou geval zou ik cker zwaardere erin doen
zoals melf al zegt ga rond de koers van 6 a 7 zitten
mvg
als je het goed afsteld zal het juist met koude motor minder lopen , je moet m dan ook eerst even een beetje warm rijden voordat je begint met afstellen.
niet doen
ze moeten erin vallen
doen ze dat niet dan komen ze niet omhoog tijdens het rijden en blijven ze haken en dan werkt je vario niet