Koenoosterveld

New Member
Hallo ik heb een speedfight2 van 2006 met een luchtgekoeld blok. Alleen trek hij van 0/20 goed maar dan van 20/70 niet goed en bij 70/90 trekt hij wel weer heel goed. Met dus een mooie top alleen is er dus een hele erge dip in het midden zoals je hoort op het filmpje. Wat kan ik er aan doen ik heb een witte drukveer van malossi geprobeerd maar dat werkt niet.

Setup 70 cc malossi
17 mm carb met nu sproeier 90
Orginele drukveer gele trekveertjes
7.5 gram rollen malossi vertanding powerluchtfilter ( ik heb ook de orginele luchtfilter proberen aftestellen maar wou ook niet.

Zie bijlage het YouTube filmpje
Post automatically merged:

Als u nog meer dingen wilt weten hoor ik het vind het moeilijk wat ik er allemaal bij moet zetten ik hoop dat deze informatie genoeg is
 
Advertisement - register to remove this

Moet zoiezo een zwaardere drukveer in..

7.5 gram rollen malossi vertanding powerluchtfilter ( ik heb ook de orginele luchtfilter proberen aftestellen maar wou ook niet.

Is bij mij ook nooit gelukt.. Met die powerfilter gaat die alleen nog maar slechter lopen.. Meer herrie, super hoge benzine verbruik.

Ik heb er zelf toen naar weer vanaf gezien, omdat de kosten niet opwegen tegen het resultaat.

Heb zelf toen een DR70 gehad.. Wel nog mee gereden alleen benzine afstelling was niet ideaal te krijgen.. Dus toen een ovaal uitgesleten cilinder aan over gehouden.
 
Back
Top