Howto Opvoering peugeot speedfight2

Timmen89

New Member
hallo ik ep een peugeot speedfight2 en krijg hem niet opgevoerd alles is standaard nog opde brommer en haal met moeite 40km tap uit de uitlaat is er uit varia plaat is er uit en nog maar 40 peruur oe kan dit normaal gezien zou ei 70 a 80 moetten kunne halen maar gebeurt niet alle begrenzingen zijn er uit volgens mij dus ik snap et even niet meer kan er mij Ier iemand mee elpen ?? Ep ook et probleem als ik hem doe starten valt die stil en na lang proberen komt ei er wel door dan wil ik er mee rijden en komt ei bekan niet naar zijn snelheid en soms als ik op snelheid ben en de gaskraan volledig open draai valt ie dood en komt die er terug door wat is het probleem Ier van
 
Advertisement - register to remove this

translate:

Hallo ik heb een peugeot speedfight 2. En krijg heb niet opgevoerd. Alles is nog standaard. De brommer haalt met moeite 40km. Tap uit de uitlaat.
Vario begrenzer plaar is er uit en gaat nog steeds 40 km per uur. Normaal gezien zou die 70 a 90 moeten kunnen halen maar gebeurd niet. Alleen begrenzers zijn er uit volgens mij, dus snap het even niet meer. Kan iemand mij er mee helpen? En ook het probleem als ik hem die starten valt die stil.
En na lang proberen komt die er wel door. Dan wil ik er mee rijden en komt ie niet naar zijn snelheid. Soms als ik op snelheid hebt en de gaskraan volledig open draaien valt hij dood en komt die er terug. Door wat is het probleem onstaan??


Als je al problemen hebt om fatsoenlijk een post op te stellen, lijkt het mij dat je ook niet capabel genoeg bent om op een opgevoerde scooter te rijden. Binnen 2 weken rijd je je zelf zo het ziekenhuis in... En de verzekerings premies maar weer laten stijgen.. Wie mag het uit eindelijk ophoesten?

De gene die wel normaal met hun scooter omgaan. Blijf er maar gewoon zo lekker ermee rijden of koop een nieuwe scooter.
 
Back
Top