Dag allemaal
Ik heb dus een probleempje met mijn Peugeot speedfight 2. Ik merkte even geleden dat deze redelijk traag optrok en hij blijft niet stationair lopen. Ik heb wat zitten draaien aan de twee schroeven van de carb, hierdoor reed hij terug lekker maar wou hij niet meer elektrisch starten (alleen nog met kick).nu is het probleem dat ie helemaal niet meer Wilt starten na dat ik aan de stationairschroef heb zitten draaien. Weet iemand hoe dit komt?
Alvast bedankt
Dat was ik ook al aan het denken. Ik heb hem inmiddels zo ver gekregen dat hij met wat geluk start. Maar nu rookt en stinkt hij enorm. Als ik wil wegrijden vliegt hij meteen naar de hoogste toeren en komt ie niet vooruit( alsof ik geen v-snaar heb )
Dat was ik ook al aan het denken. Ik heb hem inmiddels zo ver gekregen dat hij met wat geluk start. Maar nu rookt en stinkt hij enorm. Als ik wil wegrijden vliegt hij meteen naar de hoogste toeren en komt ie niet vooruit( alsof ik geen v-snaar heb )
Nou ik ben er ondertussen achter gekomen dat mijn cilinder naar de kloten was. Heb er een nieuwe op Gegooid en reed weer fantastisch tot gisteren. Toen is hij tijdens het rijden gwn stil gevallen alsof ik geen benzine had hierna wou hij ook niet meer starten. Nieuwe bougie gekocht en start weer op magische wijze. Heb nu weer hetzelfde probleem van hoge toeren en weel rook maar komt niet voor uit
Nou ik ben er ondertussen achter gekomen dat mijn cilinder naar de kloten was. Heb er een nieuwe op Gegooid en reed weer fantastisch tot gisteren. Toen is hij tijdens het rijden gwn stil gevallen alsof ik geen benzine had hierna wou hij ook niet meer starten. Nieuwe bougie gekocht en start weer op magische wijze. Heb nu weer hetzelfde probleem van hoge toeren en weel rook maar komt niet voor uit
Daarnaast heb je wel een nieuwe cilinder erop gezet.. Ben je er ook erachter gekomen waarom je oude cilinder beschadigd was.
Als je dat probleem niet kan onderbouwen of oplossen heb je naar xxxx km straks een volgende beschadigde cilinder.
Daarnaast heb je wel een nieuwe cilinder erop gezet.. Ben je er ook erachter gekomen waarom je oude cilinder beschadigd was.
Als je dat probleem niet kan onderbouwen of oplossen heb je naar xxxx km straks een volgende beschadigde cilinder.
Neen de oorzaak weet ik niet. Ik weet alleen dat al deze problemen begonnen sinds dat ik mijn oliepomp terug gebruik. Deze was kapot heb hem laten maken maar nooit meer gebruikt tot twee weken terug sinds dat ik zelf mengde
En heb je er wel schone benzine in gedaan dan ? Anders smeer je nu dubbel , uit de tank gemixt en de oliepomp geeft olie , dan slaat de boel vet.
En ik heb is ergens gelezen dat je de olieslang van de pomp moet ontluchten geldt dat bij jou scooter ook ?