Speedfight 3 4takt start niet...

vandeweg

Active Member
Hoi mijn zoon heeft een speedfight 3 4 takt voor 25 Eurries op de kop getikt bij de fietsenmaker.... we hebben hem opgeknapt en rijdende gekregen maar....

Als ik de carburateur schoonmaak met remreiniger kan ik heel de dag de scooter zowel electrisch als met de kick starten, maar als hij een dag of 1 a 2 stil gestaan heeft start hij niet meer en dan moet ik eerst weer de carburateur schoonmaken voordat ik hem weer gestart kan krijgen....

Waar moet ik het zoeken op het op te lossen??
 
Advertisement - register to remove this

Vaak is het de brandstofpomp , de benzine loopt terug de tank in , en dan staat de vlotterbak leeg .
Als die weer niet start , trek de benzineslang van de Carburateur af , zuig aan de slang dat de benzine gaat stromen .
Je kan een terugslag klepje (zwart/oranje van kleur ) er tussen zetten , is van Kymco, dan blijft de vlotterbak vol.
 
Vaak is het de brandstofpomp , de benzine loopt terug de tank in , en dan staat de vlotterbak leeg .
Als die weer niet start , trek de benzineslang van de Carburateur af , zuig aan de slang dat de benzine gaat stromen .
Je kan een terugslag klepje (zwart/oranje van kleur ) er tussen zetten , is van Kymco, dan blijft de vlotterbak vol.
Snap wat je zegt, maar ik haal de carburateur eraf, schroef hem los zowel bij de vlotterbak als bij de naald, spuit hem schoon met remreiniger en schroef hem er terug op. Dus dan is de vlotterbak sowieso leeg maar dan start hij wel...
 
Vaak is het de brandstofpomp , de benzine loopt terug de tank in , en dan staat de vlotterbak leeg .
Als die weer niet start , trek de benzineslang van de Carburateur af , zuig aan de slang dat de benzine gaat stromen .
Je kan een terugslag klepje (zwart/oranje van kleur ) er tussen zetten , is van Kymco, dan blijft de vlotterbak vol.
Heb je eventueel nog een andere suggestie waar het aan kan liggen??
 
Back
Top