This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speedfight II, 2 problemen.

Status
Not open for further replies.

J-Donkers

//Peugeot Driver\\
Ik heb een probleempje met me speedfight2. Hij wilt dus niet starten. Hij vonkt ong 2cm en bougie wordt nat dus hij krijgt benzine maar hij start niet. Verder als ik toeter, elec start of me knipperlichten aanzet gaat me Koso teller op blauw beeld en verder niks. Haal ik me zekering eruit en dan weer erin dan is die weer normaal tot ik weer 1 van die 3 dingen doe.

Weet iemand wat mijn probleem is met die 2 dingen ?

Gr. Joey

Hij krijgt dan te weinig stroom, en gaat dan de stroom voor je toeter bijv. bij je teller wegvreten.

Dus waarschijnlijk is je accu bijna overleden

Er zit een nieuwe gel accu van Power1 in die nog 0km mee gereden is. Mijn oude was echt op, kon toen niks meer doen toeteren etc. ging gewoon niet meer. Maar toch bedankt!

Welke stekkers bedoel je ? Die in het dashboard moeten ? Nee dat kan niet zijn 2 verschillende aansluitingen lijken veel op elkaar tot je goed kijkt dan zie je 1 verschil. Maar ik vind het nu even belangrijker dat me brommer start wat die dus niet doet. Heb net 3sec deo in me carb gespoten toen schoot die aan voor 1 sec met een plof uit me uitlaat. Maar zonder doet die niks.

Me sf2 is volledig ontgrenst met sito+ sproeier is 66 en luchtschroef 1,5slag. Er zat net 76 in wat dus te groot is en is voor me gia reverse met pfilter. Nu weer standaart ontgrenst en sproeier 66 in gedraait dus hij zou eigenlijk moeten starten wat die dus niet doet.

Status
Not open for further replies.