Dikkespeedfighttuning
New Member
Hallo ik heb een speedfight 2 uit 2008 staan die niet start,
Ik heb hem gekocht als een project scooter, En ik heb de scooter gereviseerd.
Wat ik heb vervangen is als volgt:
De krukas + lager
Alle pakkingen
Nieuwe stator
Nieuwe bobine
Nieuwe bougie
Nieuwe cdi
Nieuwe accu
Ik heb hem helemaal in elkaar om te starten, eerst had hij geen vonk. Toen heb ik alles nagekeken en opeens heeft hij vonk nadat ik alle massa punten heb nageken en geschuurd.
Nu had hij gister er nog geen uitlaat op en had hij knallen uit de uitlaat poort.
Ik denk dat de ontsteking niet goed getimed is maar hoe check ik dat? Want de spie was goed en vliegwiel ook en ik heb hem geschuurd + schoongemaakt.
Voor de rest ik heb er een br8hsa ngk bougie in en hij is 50cc 2takt en er zit sproeier 82 in.
Het lijkt dat hij half vonkt dus eerste paar keer goed en daarna laaste 4-5 keer niets.
En het gekke is dat er nog een storing zit in mijn elektra want de knipperlicht knipperen sneller dan normaal en mn voorlicht doet t niet.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen,
Foto van de ontsteking tijdens montage:
En de vlieg wiel zit er goed op de foto’s waren tijdens montage)
Mvg,
Dikkespeedfighttuning
Ik heb hem gekocht als een project scooter, En ik heb de scooter gereviseerd.
Wat ik heb vervangen is als volgt:
De krukas + lager
Alle pakkingen
Nieuwe stator
Nieuwe bobine
Nieuwe bougie
Nieuwe cdi
Nieuwe accu
Ik heb hem helemaal in elkaar om te starten, eerst had hij geen vonk. Toen heb ik alles nagekeken en opeens heeft hij vonk nadat ik alle massa punten heb nageken en geschuurd.
Nu had hij gister er nog geen uitlaat op en had hij knallen uit de uitlaat poort.
Ik denk dat de ontsteking niet goed getimed is maar hoe check ik dat? Want de spie was goed en vliegwiel ook en ik heb hem geschuurd + schoongemaakt.
Voor de rest ik heb er een br8hsa ngk bougie in en hij is 50cc 2takt en er zit sproeier 82 in.
Het lijkt dat hij half vonkt dus eerste paar keer goed en daarna laaste 4-5 keer niets.
En het gekke is dat er nog een storing zit in mijn elektra want de knipperlicht knipperen sneller dan normaal en mn voorlicht doet t niet.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen,
Foto van de ontsteking tijdens montage:
En de vlieg wiel zit er goed op de foto’s waren tijdens montage)
Mvg,
Dikkespeedfighttuning