Ehm er zit wel één of ander rond ding op m'n stuur, maar ik heb geen idee wat dat is.En heb je een alarm erop zitten , welke nu misschien van slag is .Als je de massa onderbreekt zou de hele scooter spanning vrij moeten zijn
Ow. Ik zag een soortgelijk ding waar bij stond: citroen immobiliser moduleEn ik kom uit op een knipper relais
Die kun je er niet uit laten of het moet een Bypass model zijn die de aci-100 vervangt en de chipkey niet meer nodig is.Hm ik heb niks gezien wat daarop lijkt. Misschien heeft ie er ooit ingezeten en is ie weggehaald? Of is dat niet mogelijk
volgens het schema ( als het het goede is ) onderbreek je dan de spanning van de ontstekings spoel naar de cdi , dus geen vonk. Geel/zwarte draad .Wat gebeurt er als je de stekker los haalt van het contactslot zelf en dan start ?
Ik heb het contactslot vervangen voor een mezoly contactslot (was niet nodig maar ik dacht van wel, met de originele deed ie ook al zo raar)Die kun je er niet uit laten of het moet een Bypass model zijn die de aci-100 vervangt en de chipkey niet meer nodig is.
Het is een bekend kwaaltje bij dat onnodige systeem dat daar iets stuk gaat, of als de accu te leeg is werkt het ook niet,
het is een goede antidiefstalbeveiliging maar wie steelt er nu nog een Speedfight2 natuurlijk.
Als je die niet kan vinden heb je geluk gehad , dan zou ik eerder een andere cdi proberen.
Weet je zeker dat je het goede contactslot hebt? Wat gebeurt er als je de stekker los haalt van het contactslot zelf en dan start ?