Dan heb je waarschijnlijk je carb niet goed terug in elkaar gezet. Heb je alles eruit gedraaid en op exact dezelfde manier weer terug gedraaid? Want de afstelling komt vrij preciesDat weet ik niet. Ik kan zometeen wel even kijken. Mocht dat het geval zijn wat dan?
Probeer je hiermee te achterhalen of het probleem zich in het brandstofcircuit voordoet? Het probleem lijkt mij eerder ergens anders te zitten als de scooter ook niet met remreiniger start. Maar wat dat precies is durf ik ook niet te zeggen.word de Bougie nat ?
Valse lucht , Spruitstuk lek , Membraan niet goed werkend , Vacuum slang lek , Krukas keerring lek .. etc etc ..Dat weet ik niet. Ik kan zometeen wel even kijken. Mocht dat het geval zijn wat dan?
Ik heb de stationair schroef zover mogelijk open en de andere 3,5 slag ope. Is dat goed?Dan heb je waarschijnlijk je carb niet goed terug in elkaar gezet. Heb je alles eruit gedraaid en op exact dezelfde manier weer terug gedraaid? Want de afstelling komt vrij precies
Nope. Heb een nieuwe bougie gehaald. Was het ook niet. Nieuw koppakking was het ook nietZet de luchtschroef eens op 1,5 slag en kijk of de scooter dan aan wilt slaan, met eventueel een beetje bij gassen.
NopeEn als je hem helemaal indraait, doet die dan iets?
Ja ik weet niet welke maar dat is. Ik vermoed standaard. Is er een manier hoe ik hierachter kan komen?Ga eens groter in Hoofd Sproeier maat .
En Test de Choke .
Een sproeier wordt toch alleen gebruikt bij vol gas? Ik begrijp niet wat dat voor invloed heeft op stationair?Sproeier er uit draaien , staat een NR op ,, dan paar maten groter er in zetten .
Vaak is standaard 58.
Luister naar wat Brute-Force zegt. Draai jouw sproeier eruit om te kijken welke maat je hebt. Hoe weet hij nu welke maat er voor jou geschikt is als hij niet eens weet wat er nu in zit. Los van het feit of het überhaupt mogelijk is om aan te geven welke erin hoort.Dan zou ik deze moeten bestellen want heb zelf geen sproeiers liggen. Welke zou in dan moeten hebben