[Speedfight 2]hoe snel standaard?

TomaTenHoofd

[SpeedFight 2]
Ik zou graag willen weten hoe hard een speedfight 2 ongeveer standaard loopt. Van sommige mensen heb ik gehoort dat ze rond de 50 gaan. Ik denk zelf dat die wel de 60 gaat halen.

En omdat die nieuw is, hoe kun je hem het beste inrijden?(eerst 100km?) en voordat die is ingereden is het zeker ook niet slim om de begrenzers eruit te halen?

b.v.d.

Advertisement - register to remove this

sfalex said:
lol daar krijg je dus wel een rollenbank boeten voor :D

het verschilt denk ik ook per scooter maar als je je uitlaat begrenzing er in hebt duurt het lang voordat je op top zit het is maar dat je het weet.... andere drukveer heeft niet veel nut dan krijgt je scooter dipjes dan kan die inhouden het beste is ook je uitlaat begrensing eruit loopt ie wel ietsjes harder nog maar trekt ie wel sneller... of een andere uitlaat.. :)

Theoretisch zou je dan een boeten krijgen maar of de politie daar dan niet effe langs kijkt?

Als je de varioplaat eruit haalt schijnt niet heel veel te schelen in acceleratie( staat in andere topics). Ik wil hem niet te hard laten lopen omdat ik elke dag een paar keer door eindhoven moet(heel veel controle). Uitlaat die er op zit vind ik wel vet :P

ik heb een speedfight 2 Furious en ik heb er eerst 1000 km mee gereden en dan de elleboog van mijn standaard uitlaat weggehaald en ik doe zoeen 63 km/u op digitale teller
op de rollen geeft dat 54 km/u en ze trokken er dan nog eens 8 km/u af dat komt op 46 km/u waarbij de flikken heel content waren maar toch raar keken omdat ik maar zo rap ging :)

wat lult iedereen nou slap het is gewoon als je je speedfight helaaml ontgrenst zal hij wel de 70 halen en ja dan krijg je wel een boete ( hiet ging het tog gewoon om ) al dat slap geouwehoer ertussen is nergens voor nodig

Back