This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[Speedfight 2]hoe snel standaard?

TomaTenHoofd

[SpeedFight 2]
Ik zou graag willen weten hoe hard een speedfight 2 ongeveer standaard loopt. Van sommige mensen heb ik gehoort dat ze rond de 50 gaan. Ik denk zelf dat die wel de 60 gaat halen.

En omdat die nieuw is, hoe kun je hem het beste inrijden?(eerst 100km?) en voordat die is ingereden is het zeker ook niet slim om de begrenzers eruit te halen?

b.v.d.

Nou ja ik heb bij mijn SR alle begrensers eruit gehaald en gewoon niet volle gas gereden.En daar is eigenlijk nog niks meer gebeurt. En inrijden was bij mij 1000 km.
Maar zonder begrensers kan die misschien 65-70 denk ik.
En anders zit ik hier weer slap te lullen

Met Vario eruit zal die ongeveer wel 70 km/u gaan ja. maar het liefste gooi ik de begrenzers er niet uit(woon namelijk in omgeving met veel rollerbanken). maar als die nu 50-55 rijd dan gaat die er wel uit na een tijdje

>onbegrensd< gaat die zeker/meestal 70km/h maar als je een goede dealer vind of je prutst zelf een beetje kan je met een goede afstelling wel iets meer dan 70 eruithalen.

lol daar krijg je dus wel een rollenbank boeten voor

het verschilt denk ik ook per scooter maar als je je uitlaat begrenzing er in hebt duurt het lang voordat je op top zit het is maar dat je het weet.... andere drukveer heeft niet veel nut dan krijgt je scooter dipjes dan kan die inhouden het beste is ook je uitlaat begrensing eruit loopt ie wel ietsjes harder nog maar trekt ie wel sneller... of een andere uitlaat..