Speedfight 2 70cc

Jordentabor

New Member
Goedenavond, ik heb een vraag over een speedfight 2.

Ik wil een 70cc gaan bouwen onder mijn speedfight 2 LC blok. Welke cilinder, carburateur en krukas kan ik het best kopen? En zijn er nog andere benodigheden?
Zal een 70cc lekker lopen op een sito plus 703 of moet ik de uitlaat ook vervangen? Ik kon het zo 123 niet vinden op het forum vandaar even een quick topic.

Mvg Tabor
Post automatically merged:

Er zijn erg weinig/geen dr70's voor peugeot Lc te vinden is dit toevallig een goed alternatief?

https://www.cityparts.nl/artikel/20...javx8JspsVnjMBlIx_9BhjHrCCQQi--xoC5PUQAvD_BwE

Zit er niet op te wachten om een malossi cilinder te kopen van 300 euro.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hey, ik raad een 70cc van Athena naruku aan. Hoogtoerig maar als je hem niet al te lang doorjankt op z'n hoogste toeren past dat vrij goed op een beetje normale krukas. Een fijne krukas is de Doppler s1r. Niet super hoogtoerig maar prima zoals ik al zei. Daarnaast zou ik een grotere carb overwegen maar een orginele gaat ook met een grote sproeier. En de sito is zelfs voor 50cc niet perfect laat staan voor 70cc. Een yasuni R is perfect of een gianelli terugloop. Als je hem dan ergens goed laat afstellen (rollen, Vario, gehele overbrenging) dan zou je een hele mooie brommer moeten hebben. Een echt wheelie monster met een top van boven de 100. Maar dat kost natuurlijk een aardige duit. Nu heb ik eigenlijk niet je vraag beantwoord maar dat is ook lastig want je zegt niet wat je wilt. Als je super veel koppel wilt en heel snel op 75km/u wilt zitten is een 70cc monteren de sito er op plakken en de overbrenging goed maken perfect. Maar je gaat niet veel harder. Maar als je graag sneller wilt is het makkelijkst een andere uitlaat. Een laagtoerige is mooi voor de orginele cilinder. Laat maar weten als je nog vragen hebt.

Gr Qinsim
 
Back
Top