Op de 1 of andere manier spreek je jezelf tegen.
Je wilt weinig verbruik (want kleine tank, logisch), maar toch een redelijk snelle (met name top, maar optrekken ook neem ik aan) en dit voor dagelijks gebruik.
Met 70cc kan het snel zijn, maar het verbruik en de slijtage is gewoon niet voor dagelijks gebruik geschikt (zeker als de eigenlijk eigenaar er niets van weet, dan staat ie elke week 2x op je stoep en daar zit je ook niet op te wachten denk ik
).
Met 180cc zal het verbruik (bij gelijk toerental) hoger zijn als met 120cc, terwijl je met die 120cc echt wel redelijk vooruit moet kunnen komen hoor.
Wil hij ermee op de snelweg ofzo?
Die 120 is trouwens die van Malossi?
Ga naar DPR, laat een pijpje maken (vooral koppel gericht), dan 19mm ofzo, zet er een langere vertanding in en zorg dat er een goede overbrening inzit en je bent klaar.
Weinig meer verbruik en de 100+ haalt ie echt wel.
Btw met echte 120 op een scooter waai je als het een beetje waait er wel redelijk af, tenzij je natuurlijk Mol bent
(maar dat weet je zelf denk ik ook wel).
Hoe hard rijdt ie standaard?
Wat is het standaard toerental?
Wat is het verbruik ongeveer?