This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speed Rox - Waddinxveen

OKE, ik heb dus EINDELIJK paars en gele skai gevonden, het paars komt perfect overeen, het geel iets minder, maar dat maakt me niet zo heel veel uit..

Ben net ff met Cirox aan het designen geweest met Paint :+







En deze alleen dan dikkere strepen:





Laat ff weten wat jullie er van vinden, en eventuele verbeteringen aanbrengen mag altijd

Let uiteraard niet op de netheid
 
Prachtige ge-painte zadeldekken... 8P
photoshop is voor l00zers...:X

k vind de 1e sowieso, en mss iets met die pijlen, maar dan nie zo..
 
Misschien is een logo of een tekst in het geel op een paarse ondergrond ook wel tof. Maar anders zou ik voor optie 1 gaan
 
heheh, die is nu gespoten,, kan ikvanmiddag ophalen .. ik ga zo mn design op mn zadel tekenen, en m vervolges wegbrengen om m te laten bekleden
 
Kzou voor geen van die lelijke dingen gaan
Is het geen goed id om die pijl uit je voorkap ook in je buddyhoes te laten terugkomen?

Zou wel vet zijn!
 
gast zoals witte @ sr al zie is het miss nie vetter om die pijl terug te laten komen in je buddyhoes..
het is maar een idee ...
laterz
 
Ik wil nog steeds wel kijke of ze die stof bij mij in de buurt te koop hebben, maar je reageert niet. Maar ik zou toch iets van et eerste model doen.
 
Erwin, ik heb geen PM oid ontvangen :?

En het is geen van allen geworden, njah iig wel richting ontwerp 1, jullie zien het wel als het af is, en dat is donderdag..

Thnx iig!