This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speed Rox - Waddinxveen

Ja eeuuhh, Jij voegde mij idd toe voor mijn gegevens.. Maar dat boeit verder niet, ik moet nog veel doen, en ga zo maar weer schuren
 
wat HAAT ik polijsten zeg ... maargoed:



1 poot gedaan, en hiervan spuit ik het onderste gedeelte paars, en van de andere poot precies hetzelfde verhaal, dat heb ik al eerder gezien, en vind het wel mooi staan ..

Ook heb ik de uitlaat ophanging, demperklem, en dat tuutje gepolijst...

more updating soon :W
 
zo kom je er wel makkelijk vanaf ja :*

ronde dingen polijsten maar zo gauw er hoekjes aan zitten snel laten spuiten.

je MOET polijsten biatch, schuren tot je neervalt
 
Lars. said:
Van dat ene pootje heb ik al dikke eeltklauwen :X

mietje, dan werd het toch eens hoog tijd dat er eindelijk wat eelt te voorschijn kwam 8)

Wel vet voor je dat ie in de Scootin' komt te staan, maar dat heeft het beestje ook wel verdient
 
Nee, ik ben KEIHARD opzoek naar de jusite kleur stof, maar ik kan het tot nu toe niet vinden, en dunno waar to look.. :/
 
Lars. said:
Nee, ik ben KEIHARD opzoek naar de jusite kleur stof, maar ik kan het tot nu toe niet vinden, en dunno waar to look.. :/
latex kun je mssn wel in die kleuren krijgen het is maar een idee hoop dat je er ewat aan hebt.mzzl
 
Lars, mijn oom is meubelstoffeerder, en die had dat duoseatje voor mij ook bekleed met leer. Geef me eens een belletje, dan zal ik s aan m vragen of hij die kleur kan bestellen...
(is hier in de dorpstraat btw)
 
Aprilia_area 51 said:
zo kom je er wel makkelijk vanaf ja :*

ronde dingen polijsten maar zo gauw er hoekjes aan zitten snel laten spuiten.

je MOET polijsten biatch, schuren tot je neervalt

Ja Lars zet is ff de hele voorpoot dr op..
 
Ik heb besloten dat ik ws heel mn poten maar polijst, aangezien het anders teveel paars wordt, met ook al een paars spatbord en een paarse remklauw, dan maar ff met korrel 80 aan de slag :'(