This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speed B*unit

Ziet er goed uit!.. nu ik je Army zie mis ik de mijne toch ook wel een beetje !.. was namelijk mijn eerste scooter !
Verder veel succes!
 
Zijn er ook wel meer als 1 iemand ! heb ze hier ook al klaar liggen!
Maar ze zijn wel erg gaaf eronder!
 
ello,

Gister weer bezig geweest wil nog nie starten ?
HPI op verkeerd tijd stip.
vanaaf komt er weer veranding in, Kijken wat ie dan doet!


Greets Speed B*unit
 
hallloo,

Ben der nie uit gekomen!
Scooter staat nu bij Koopmans Tuning!
Dus daarna vlamt ie wel:+

Greets Speed B*Unit

nog een paar pics van de NU staat!









+ralf+


Greets Speed B*unit
 
zeer vet ,echt !!! jmmr dat je erzelf nie uit kwam met je hpi . maar nu , hoef je je cker helemaal geen zorge te make


veel suc6 verder

gr pj
 
mhrlover said:
zeer vet ,echt !!! jmmr dat je erzelf nie uit kwam met je hpi . maar nu , hoef je je cker helemaal geen zorge te make


veel suc6 verder

gr pj

Ja idd ckr jammer maja nu ken um GOED en wel ophalen VOOR SMP

Greets Speed B*unit
 
jammer dat t je niet gelukt is om em aan de praat te krijgen, maar dat komt wel goed zo te zien. Is je karttankje al binnen?
Vette foto's trouwens :~
 
Rallyprorace said:
jammer dat t je niet gelukt is om em aan de praat te krijgen, maar dat komt wel goed zo te zien. Is je karttankje al binnen?
Vette foto's trouwens :~


De zaak waar k um haal heeft het druk!|(
komt volgende week! zij ie dus ! hopen maar


Greets speed B*unit
 
Als ik jou was had ik allang ergens anders karttankje gehaald..hiero op forum kom je dr ook genoeg tegen...
 
Update! Na een lange tijd:+


Nou ja Ben dus gaan sprinten @ SMP (me eerste keer)
Eerste Run, Ging best goe @ 5,467
Tweede Run, Bijna op me bek:O Maj kwam wel erg ziek ophoog! Maja nie gevallen gelukkig

Toen @ bank XSH gegaan @ 17,1pk Met een dikke beun afstellen/Geen 13-44/Zonder tuned Vl14 xsh wig spruitstuk/versleten delta clutch.
Bij de 80km/h vloog de lijn omhoog! Dikke overtoeren! Maja ff afspraakje gemaakt @ koopmans hoop daar rond de 20 te halen omgerekent! dus op de bank van koopmans rond te 26! (Grafiek kwijt door Lars) Homo!

Verder op smp,
Me SR velgies opgehaald






Toen thuis aan gekomen! De Fournales van Lars Gekocht:~





En ben van plan iets met me pakken te doen! Heer een idje!



Nou ja laat wat horen! wat je er van vind!



Greets Speed B*unit