Speed 7t binnenkop, vermogens verlies of niet? (pics)

Ronnie_Ronald

supersnel 8)
Ik haalde net mijn cilinder los, en me kop zag er zo uit!

Is het aan te raden om een nieuwe kop te kopen, of zorgt dit voor weinig problemen?



URL=http://img80.imageshack.us/i/p1070987.jpg/]
p1070987.jpg
[/URL]

Bij voorbaad dank!
 
Advertisement - register to remove this

Daar was ik al bang voor ja.

Ik had me squish op 0,55 staan dacht ik :S ? Het is alweer een half jaar geleden dat het in elkaar ging dus het zou ook zo maar 0,45 zijn geweest :p. Ik ga het morgen nog even na meten.

Welke squish raden jullie me aan bij de nieuw binnenkop?
 
mja , wat voor brandstof gebruik je? wat voor ontsteking?

ik zou me niet druk maken over vermogenverlies als je dit hebt ,maar eerder over hoe het komt , en dat dus eerst eens oplossen.
 
mja , wat voor brandstof gebruik je? wat voor ontsteking?

ik zou me niet druk maken over vermogenverlies als je dit hebt ,maar eerder over hoe het komt , en dat dus eerst eens oplossen.

Gewoon super+ 98 met castrol a747 ik geloof 1:40
Malossi mhr eprom rotor voor onsteking 2.25mm

Wat moet ik dan voor brandstof v-power ofzo:p
 
Hangt er ook vanaf watvoor tin je gebruikt bij het meten van je squish. Als je bijvoorbeeld te dik tin gebruikt, kantelt je zuiger een stukje waardoor het lijkt alsof je squish ruim staat, terwijl die een stuk krapper staat. Zet hem desnoods wat ruimer, en controleer je voorontsteking.
 
Hangt er ook vanaf watvoor tin je gebruikt bij het meten van je squish. Als je bijvoorbeeld te dik tin gebruikt, kantelt je zuiger een stukje waardoor het lijkt alsof je squish ruim staat, terwijl die een stuk krapper staat. Zet hem desnoods wat ruimer, en controleer je voorontsteking.

ligt er dan wel een hoe je meet ;)

daarom meet ik het altijd aan beide kanten tegelijk , over de spoelpoorten ,dan kan het niet kantelen.

maargoed , dit kan niet zomaar komen , het is echt gewoon opgebrand , dus of de voorontsteking klopt niet of te arm gewoon oid..
 
Back
Top