Special: Beta Green Xtreme

ja die HPI is een gekut , rij je nu met een spie of zonder , nou maar ik denk dat je nu wel mee komt !! ik had het ook , op een gegeven moment was t 1.45 en ik was in sittard(limburg) en moest helemaal terug naar Almere , dus ja dat was een latertje , maar wel de moeite waard , maaruh kan wel meer vermogen gepakt worden idd , maar zo staat ie wel redelijk veilig denk ik ??

grt Michael.

ja die HPI is een gekut , rij je nu met een spie of zonder , nou maar ik denk dat je nu wel mee komt !! ik had het ook , op een gegeven moment was t 1.45 en ik was in sittard(limburg) en moest helemaal terug naar Almere , dus ja dat was een latertje , maar wel de moeite waard , maaruh kan wel meer vermogen gepakt worden idd , maar zo staat ie wel redelijk veilig denk ik ??

grt Michael.

ik reed zonder spie..ennuh er komt hoogswaarschijnlijk een malossi rotor in de plaats.. ff zien, ennuh zit nog wel iets meer vermogen int blok carb stond net iets an de rijke kant maar dan pak je ook maar 2 10de daar ga ik niet op gokken dattie naait ofzo:P en we waren eigelijk nog niet helemaal klaar met de rollen maar ik ben eerst tevreden zo, veel meer krijg ik er zo op dit moment ook niet uit denks maybe later nog wat testen we shall see.:) laterr

Oi

Arkje heeft even een tijdje stilgestaan maar hij pruttelt weer:)
De HPI rotor is helemaal na gemoten maar hier was niks mis mee, met de cdi en bobine ook niet.
Mijn vooronsteking staat nu gewoon op 4,9 mm :W best lomp maar schijnt te kunnen met HPI rotors en het gaat goed want er vond geen detonatie plaats in de kop:) heb zelfs het idee dattie nog wat verder kan want als die warm is paktie niet vel genoeg op naar mijn mening.

Maar hij zit weer in elkaar en knalt goed zo te voelen aan de acceleratie :P
Hij ziet er weer supernetjes uit, achterkantje staat iets lager en de yss veer is een bitubo world champion voor in de plaats gekomen omdat iedereen al een yss heeft tegenwoordig:W deze staat ook lekker bij de roode remmeuk :) ik vind hem mooi en ben er gelukkig mee dus commentaar over bepaalde dingen kunnen achterwege blijven ;)

Enige nadeel is dak mijn toeren niet goed kan zien :( die stage 6 teller flipt de pan uit met 70000 toeren..dus of die helemaal perfect is afgestelt voor meppel zondag is dus niet zo, dus maybe daar nog beeje bijstellen.

Genoeg gelult ff wat fotos!:

:W
arkzr0.jpg

beta1zv8.jpg

Stoer
betaqs3.jpg

Nice actie foto door de straat haha knallen met die bende

p1010028mr8.jpg

Warm draaien @ oprit

p1010026yu5.jpg

En nog 1 van voren

beta4ut1.jpg