Sp kap op type 3?! HELP !

zippietype3

Well-Known Member
hey mensen,

Hier zijn volgens mij al 1001 topics over geweest, en heb er wel al wat over gelezen. Toch blijf ik vragen overhouden, en die luidt als volgt:
Ik wil op mijn Puch Zip type 3 een sp98 voorkap zetten, past dit?!
Ik heb verschillende dingen gehoord, namelijk dat je de toeter moet verplaatsen en dat je de voorkap aan de onderkant moet bijvijlen zodat ie niet op je spatbord komt ofzo..
Kan iemand me aub meer over vertellen? en sluiten de kappen ook goed aan?! Bedankt voor het lezen alvast en hoop op reacties waar ik wat mee kan +ralf+

btw als je er toevallig 1tje hebt, staat maakt me niet uit. Let me know..

Groetjes zippietype3
 
Advertisement - register to remove this

kappen sluiten gewoon goed aan. enige wat je moet doen is de orginele steun erafhalen en een nieuwe steun aan je balhoofd maken met de juiste ophanging voor de kap.
 
haha klinkt ingewikkeld voor een scooter retard like me.. me voorkap zit ook vast ergens bij mijn balhoofd ? :/
Kga straks thuis maar eens kijken :D bedankt voor je reactie man, klopt het van die toeter ook?!heb jehet btw zelf al een x gedaan dat jehet weet of niet?!

rustigg:)
 
Ik heb het zelf ook , had hem zo gekocht alleen er zat helemaal geen toeter op dus ik weet niet of je die moet verplaatsen, Bij het gat onderaan boven het spatbord is volges mij wel wat meer ruimte gemaakt. Als je nog een echte opknap sp 98 voorkap wil pm me maar ik heb er 1-tje liggen met polyster matjes erop dat niet netjes is dgedaan door de vorige eigenaar dus zit nog aardig wat werk aan, laat het maar ff weten mvg
 
Is geen enkel probleem, het past zo op je binnekap etc.

Enkel moet je wel de originele bevestigingbeugel inkorten waarme je voorkap nu vastzit (tussen de knipperlichten). Dit beugen moet je inkorten om de sp kap GOED vast te zetten, zonder gaat ook wel maar dat is half werk.
 
bedankt voor de reacties, wat betreft half werk pepijn, dat ben ik met je eens dat is niet de bedoeling. maar ik was sowieso van plan 1 te kopen, maar wou eerst wat meer vanaf weten zodat k niet hoefde te beunen :p
 
Back
Top