SOBW race 13 Zwolle

Valentino...

The RPM-squad
Zo nu we de mongolenbaan in Venlo achter de rug hebben mogen we weer naar Zwolle.
Ik sta iig alweer te popelen.
Eens kijken of we die 2e plek in kampioenschap kunnen veroveren......;)
Die van Ge wil nog wel eens vastlopen............. :+ (just kidding)

-:-
 
Advertisement - register to remove this

:W:W
Patrick heeft 9 overwinningen. Rik heeft er 11. Dan moet Patrick 2x winnen (wat wij nooit laten gebeuren natuurlijk :X+ralf+:X) en Rik 2x niet winnen (wat ik denk ik niet zie gebeuren).
Rik heeft verder een 2e, 4e en 5e plek op zijn naam staan, Patrick 2 keer een 4e plek en een DNF (Emmen). Voor zover ik begreep kijken ze naar het aantal 2e plekken en zo verder, dus als Patrick ze beide wint en Rik 2x uitvalt heeft Rik alsnog een 2e plek op zijn naam staan. Als het om het totaal aantal punten gaat heb ik niks gezegd, maar dit is zoals ik het heb begrepen.
Tino kan er dus ook niks meer aan doen :p

De Sobw is trouwens wel weer vlot, uitslagen enzo staan alweer op de site!
 
Dat de SBO eraan komt is goed.
Wat ik niet tof vind is dat de SOBW de nek afgedraaid wordt.........
Er wordt genoeg gekankerd over de SOBW maar zonder hun waren we nergens.

-:-
 
Valentino... said:
Dat de SBO eraan komt is goed.
Wat ik niet tof vind is dat de SOBW de nek afgedraaid wordt.........
Er wordt genoeg gekankerd over de SOBW maar zonder hun waren we nergens.

-:-

zonder Rijders ook geen SOBW, het een en ander hebben ze wel aan zichzelf te danken! Toch??? ligt ook een beetje aan de manier hoe ze met rijders/Tuners/sponsors omgaan! Bijv SWa... Banden!
 
Mol said:
:W:W
Patrick heeft 9 overwinningen. Rik heeft er 11. Dan moet Patrick 2x winnen (wat wij nooit laten gebeuren natuurlijk :X+ralf+:X) en Rik 2x niet winnen (wat ik denk ik niet zie gebeuren).
Rik heeft verder een 2e, 4e en 5e plek op zijn naam staan, Patrick 2 keer een 4e plek en een DNF (Emmen). Voor zover ik begreep kijken ze naar het aantal 2e plekken en zo verder, dus als Patrick ze beide wint en Rik 2x uitvalt heeft Rik alsnog een 2e plek op zijn naam staan. Als het om het totaal aantal punten gaat heb ik niks gezegd, maar dit is zoals ik het heb begrepen.
Tino kan er dus ook niks meer aan doen :p

Mol, je zit er langs Rik heeft er ook " maar " 9, zoals ik begrepen heb is bij gelijk spel patrick in het nadeel. Maar gelijkspel is nog niet zeker. Volgende wedstrijd weten we meer. Wat ook niet minder belangrijk is dat we Arno natuurlijk nog een boost proberen te geven.

Een beetje hulp van onze bondgenoot neemt wat spanning weg en dat is weer wat beter voor mijn hart......... *D

Niet dat ik het Rik en Harm niet gun, die hebben vakwerk afgeleverd. Maar het blijft een wedstrijd die we erg graag willen winnen.
 
Last edited:
Hoe kan ik er in godsnaam 11 geteld hebben als ik er nu ook maar 9 tel :X
Ik zit gewoon net op de SOBW site te kijken en tel er ff 2 teveel :?
Maar moge het spannend worden dan, wij gaan ook ons uiterste best doen!
 
Mol said:
Hoe kan ik er in godsnaam 11 geteld hebben als ik er nu ook maar 9 tel :X
Ik zit gewoon net op de SOBW site te kijken en tel er ff 2 teveel :?
Maar moge het spannend worden dan, wij gaan ook ons uiterste best doen!

Jij hebt zeker ook 12 vingers,tenen en twee snikkels? +pippi+

-:-
 
Beerke said:
zonder Rijders ook geen SOBW, het een en ander hebben ze wel aan zichzelf te danken! Toch??? ligt ook een beetje aan de manier hoe ze met rijders/Tuners/sponsors omgaan! Bijv SWa... Banden!

Ze zouden idd eens kunnen luisteren naar wat anderen te zeggen hebben ja.
Maar ik zie het hele race gebeuren somber in zo.
Met tien man aan de start staan in 2006 met de topscootz is ook kut.
 
Valentino... said:
Ze zouden idd eens kunnen luisteren naar wat anderen te zeggen hebben ja.
Maar ik zie het hele race gebeuren somber in zo.
Met tien man aan de start staan in 2006 met de topscootz is ook kut.

Het zag er eerst ook naar uit dat er dit seizoen maar +/- 12 toprijders zouden zijn.
 
Back
Top