snelle setup vaag probleempje..

Status
Not open for further replies.

ice013

20.0 PK iceeeee
aangezien ik (nog niet op nog geen 10post)gevorderde of pro kan threadte zet ik hem hier neer..

ik heb de volgende setup op mijn ice:

Cilinder Hebo manston 2 [Tuned]
Uitlaat Hebo Racing 2
Krukas Doppler Race
Carburateur Stage6 28mm D-Slide [afgewerkt] + kelk
Luchtfilter Moto Air
Vario Polini EVO6
Koppeling Malossi Deltaclutch
Membraan Malossi VL13 [Tuned]
Primaire Vertanding Malossi 16/37
Secundaire Vertanding Malossi 14/47
Carters Runner DD lc [tuned]
Poulies Malossi MHR
Koppelingshuis Malossi MHR wing bell
Halfpoulie Polini
V-snaar Malossi kevlar
Spruitstuk Malossi Recht [Tuned]
Ontsteking HPI 2004
Lagers SKF c4
hoofdsproeier 150
stationaire sproeier 52

als de scooter rond de 45 graden is en ik geef vol gas dan lijkt het net of hij niet genoeg of te veel benzine krijgt dat geluid... maar als hij rond de 57 graden zit dan kan ik ineens vol gas weg rijden zonder problemen...

komt dit dan omdat hij te koud is of is de afstelling tog niet goed???

hoop op reacties...

mvg bart
 
Advertisement - register to remove this

Dit soort dingen moet je ook niet posten in Scooters gevorderden. Dus het staat hier goed :)

De afstelling staat prima zodra je rond/boven de 55 ( in jou geval 57 *leuk nauwkeurig getal ook*) graden goed kan vlammen.
Dat hij onder de 55 graden kut rijd? ...De motor is nog koud :? 8P
 
JasperdB said:
miss kleiner sproeiertje proberen, met 45 graden zou die ook gewoon goed moeten kunnen rijden.

Die van mij staat perfect/heel ietsjes te rijk.
Kan alleen rijden vanaf de 50 graden.

Maar ik zie ook niet in waarom je zou moeten vlammen @ 45 als die het met 55+ goed doet :?
En als je wil vlammen bij een lagere temp , monteer dan een grotere sproeier.

:)
 
ey A-bizar

ik had dit op me andere scooter eerst niet dus misschien was het wel ene of ander afstel probleem...
hij moet bij minder graden ook goed rijden en niet dit geluid geven wat hij nu geeft.
 
ice013 said:
ey A-bizar

ik had dit op me andere scooter eerst niet dus misschien was het wel ene of ander afstel probleem...
hij moet bij minder graden ook goed rijden en niet dit geluid geven wat hij nu geeft.


ja dan zou ik m gewoon afstellen zodat ie @ 40 graden het goed doet. als jij alles kapot wil blazen en minder wil presteren... :)

*beste prestaties van de motor @ rond de 55 graden.
*Minste slijtage van de motor @ rond de 80 graden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top