Bws met snelle setup krijgen

Dr70 speedfight

Geen dr meer
Ik heb al een tijdje een peugeot speedfight 70cc mhr-r met een goeie setup, loopt leuk maar blijft peugeot. Ik was altijd de snelste van de groep maar een 70cc zip gaat nu harder dus het is tijd om een stapje omhoog te doen

ik heb een yamaha bws spy staan en wil deze extreem snel tunen, is het het waard om een minarelli horizontaal eronder te zetten of maakt dat weinig uit? (Ik weet dat lc beter is maar zit dan ook met het probleem waar ik de radiateur ga plaatsen)

als ik het verticaal blok hou zou ik een mxs setup willen, iemand die mij tips hierover kan geven om dat ding keihard te tunen
 
Advertisement - register to remove this

Heb ik altijd ECHT een dik project gevonden, booster met een mina horizontaal blok eronder met een custom subframe. Is ook veel tunebaarder dan een bws blok, die is namelijk luchtgekoeld en zijn minder snelle cilinders voor verkrijgbaar. Radiateur kan je op veel plekken kwijt, achter de voorkap, onder de treekap, boven t voorwiel. Ik zou ff loeren op google wat andere mensen hebben gedaan wat t beste is ivm rijwind
 
Back
Top