snelheid van hanway raw 50

DeTuned

New Member
De snelheid van mijn haway raw 50 is maar 40 km/h en ik zou die graag iets sneller laten gaan aangezien dit dus legaal is om 44-50km/h te gaan maar ik weet niet precies hoe ik dit moet doen, kan iemand kort uitleggen waar in de brommer ik de snelheid kan veranderen.
 
Advertisement - register to remove this

Probeer eerst eens goed op internet te zoeken en op dit forum, dat toont inzet en "even" een kant en klaar antwoord zal men dan ook niet snel geven op deze manier. Beetje de moeite doen en inlezen is het beste advies voordat je zomaar wat gaat doen; is mijn persoonlijke mening.

PS: Als deze nu maar 40 gaat, is er mogelijk al wat anders mis. Je zou dus kunnen denken aan kleppen stellen en stationair afstellen. Filters vervangen, olie controleren en etc. Allemaal zelf te controleren voordat je spullen gaat vernielen. We weten nu net niets van de huidige staat.
 
Last edited:
ik ben inderdaad de eerste eigenaar, er zit momenteel 2000km op en de laatste onderhoud in de garage was 2 weken geleden
 
Dus ik neem aan recent gekocht?
Dan zou ik terug gaan!!

Niet zelf er nog aan sleutelen (of je brommer moet 2 jaar of ouder zijn)
 
Dus ik neem aan recent gekocht?
Dan zou ik terug gaan!!

Niet zelf er nog aan sleutelen (of je brommer moet 2 jaar of ouder zijn)
ik heb de brommer binnengebracht en over de situatie verteld en de persoon van de garage vertelde dat hij inderdaad langzamer rijdt maar hij vertelde mij dat wanneer hij een bepaalde schroef omdraaide ofzo dat hij dan te snel reed dus hij heeft het dan weer lager gezet maar daardoor heeft hij er dus voor gezorgt dat de brommer naar mijn mening nog trager rijd dus ik vroeg mij af waar die ene schroef of wat dan ook zit zodat ik kan proberen om zelfs die een klein beetje hoger te doen laten rijden.
 
Heeft de dealer ook laten zien waar die schroef zit?
Is jouw brommer een euro 4 of euro 5 model? Of heb je nog een carburateur?
 
Heeft de dealer ook laten zien waar die schroef zit?
Is jouw brommer een euro 4 of euro 5 model? Of heb je nog een carburateur?
ik heb een e5 en ja er zit nog een carburateur in, de dealer heeft het mij niet laten zien omdat hij denkt dat wanneer ik het weet zitten dat ik hem sneller zou later rijden dan de legale snelheid aangezien ik 17 ben en hij dus denkt dat ik hem sneller zou laten gaan.
 
Back
Top