snelheid speedficht 2

SpeedfightDoc.

Fabian was hier
hoi
ik heb een yasuni r en een speedcontrol (vario)
en 15% drukveer malossi

noou heb ik de techniek streeepje zetten op de vario gebruikt
maar hij is nu goed en komt niet hoger dan 80 km/h
maar zo re die in het begin oook al met yasuni r alleen

weet iemand wat het probleem is:?

( zitten nu trouwens 5.5 gram rolletjes in )
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

misschien is die drukveer te sterk. probeer weer eens je originele. als je hernemingen dan nog goed zijn moet je die er gewoon inhouden. verder gewoon weer je ori vario erin. ik heb ze allebei, en die polini is in het gunstigste geval niet beter...
in je ori vario zou ik met 6.5 gr. beginnne met afstellen
 
nee die zijn er nu uit

een malossi is 10 x beter faab
maar jah je ken ffies kloten en anders gewoon dit laten en dan ffies wachten en dan meer pret spul halen

maar goed een orgi drukveer ken ej wel ffies proberen jah
kijk wat hij doet
 
mja ten opzichte van de orginele vario is er een verbetering in het optrekken tussen de 30 / en 60 kilometer per uur, voor de rest trekt ie nu sloom weg

kga is proberen een orginele drukveer, ff zwaardere rollers erin en strakkere trekveertjes

mja ikweet malossi was idd beter maar De Jager zei van niet :( mja ik ga wel ff aan de kloot ermee, later als ik toe ben aan me 70 cc kan er altijd nog is een malossi bij aangeschaft worden :D
 
K had met mn originele vario, 8 gram rollen erin. 22% drukveer en blauwe polini trekveertjes. En op de een of andere manier maakte t toen niet meer uit als k van uitlaat wisselde, deze afstelling bleef gewoon goed... Misschien heb je er wat aan! ;)
 
Originally posted by White SF
K had met mn originele vario, 8 gram rollen erin. 22% drukveer en blauwe polini trekveertjes. En op de een of andere manier maakte t toen niet meer uit als k van uitlaat wisselde, deze afstelling bleef gewoon goed... Misschien heb je er wat aan! ;)

Dat is gewoon bullsh*t! Mayb als je dezelfde modellen uitlaten wisselt, maar als je bv een yas r en een nrnix wisselt, zit daar egt wel verschil in qua afstelling.

Probeer die uitlaten maar eens GOED af te stellen dan, dan merk je toch echt wel verschil!
 
K heb toch echt niks hoeven te veranderen en toch bleef ie t goed doen, en misschien was t gewoon mazzel en als k 2 anderen had omgewisseld had k t misschien wel moeten aanpassen, maar nu ging t gewoon toppie op deze manier.
Nu trouwens polini vario met onbekend gram rollen, (op de gok erin gedaan) en een power one verstelbare koppeling en nog die 22 %. Eerst wilden we gewoon eens kijken wat ie deed, en wat er dan bij of af zou moeten, maar was weer in 1 keer goed.
En dan nog wel met Peugeot.
Maar je hoeft met niet te geloven, dan niet.
K probeer alleen mijn afstelling te geven in de hoop dat je er wat aan hebt...
 
TIP: Ik had eerst een polini speedcontrol voor peusjo erin. Gevolg niets sneller. Toen had ik nog een speedcontrol van een mina blok liggen en heb die erin gedaan met een polini snaartje. Gevolg 13 harder!!!! Dus koop een mina vario van polini en gooi die er maar eens in. Het past en het werkt zekers wel goed!!!!!! mzzls
 
Back
Top