Meer snelheid en kracht uit mijn setup halen

Ik heb dus een mbk booster spirit van 2014
ik zou graag meer kracht uit de cilinder halen of een betere optrek

mijn setup:
Stage6 Streetrace giet ijzer 70cc Minarelli verticaal
Stage6 Pro Replica MK2 zwart uitlaat
Racing carburateur stage 6 dellorto zwart editie
5g rollen
Lagers C4 stalen kooi + oliekeerringen Stage6 Minarelli
Help nodig met:
trekveren
krukas (kdacht om Stage6 HPC MK2 10mm zuigerpen Minarelli horizontaal te halen)
maar er staat minarelli horizontaal dus lukt dat wel?

Kan iemand mij helpen aub

mvg
 
Advertisement - register to remove this

Een Minarelli horizontaal krukas gaat niet passen in een Minarelli verticaal blok, je gaat er ook niet sneller door.

Stage 6 pro replica is niet echt de beste uitlaat keuze op 70cc, Yasuni R of zelf een Gianelli shot V4 / Top performances nardo replica / Polini for race 4 zullen beter presteren.
Met een race vario en evt Top performances achter poulies (rechte spiebanen) zal die een stuk fijner rijden en wat meer trekkracht krijgen

Als je nu nog geen (kleine) auto wheelies trekt dan is er iets mis met je afstelling.
 
Krukas laat je niet sneller optrekken hooor....
ik wil gewoon een betere krukas omdat de stock krukas niet zo goed werkt met mijn setup
Post automatically merged:

Een Minarelli horizontaal krukas gaat niet passen in een Minarelli verticaal blok, je gaat er ook niet sneller door.

Stage 6 pro replica is niet echt de beste uitlaat keuze op 70cc, Yasuni R of zelf een Gianelli shot V4 / Top performances nardo replica / Polini for race 4 zullen beter presteren.
Met een race vario en evt Top performances achter poulies (rechte spiebanen) zal die een stuk fijner rijden en wat meer trekkracht krijgen

Als je nu nog geen (kleine) auto wheelies trekt dan is er iets mis met je afstelling.
Is dat een slechte uitlaat?
Post automatically merged:

Volgens mij zit de vliegwielspie van de ontsteking op een andere plek bij een horizontaal krukas.
bedankt
 
Een Minarelli horizontaal krukas gaat niet passen in een Minarelli verticaal blok, je gaat er ook niet sneller door.

Stage 6 pro replica is niet echt de beste uitlaat keuze op 70cc, Yasuni R of zelf een Gianelli shot V4 / Top performances nardo replica / Polini for race 4 zullen beter presteren.
Met een race vario en evt Top performances achter poulies (rechte spiebanen) zal die een stuk fijner rijden en wat meer trekkracht krijgen

Als je nu nog geen (kleine) auto wheelies trekt dan is er iets mis met je afstelling.
De stage6 pro replica mk2 is exact hetzelfde als een Yasuni R.
 
De stage6 pro replica mk2 is exact hetzelfde als een Yasuni R.
Sorry my bad.

Als hij daarmee geen autowheelys trekt dan is er iets anders mis.

Bij mijn Yamaha slider met het zelfde blok komt het voorwiel goed omhoog met een Athena sport 70cc, 17,5mm en standaard ontgrensde uitlaat.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik met een Top performances TPR GP vario en Top achterpoulies rijd.
 
ik wil gewoon een betere krukas omdat de stock krukas niet zo goed werkt met mijn setup
Post automatically merged:


Is dat een slechte uitlaat?
Post automatically merged:


bedankt
een krukas werkt niet beter of slechter dan de ander.
alleen als je er véél vermogen van vraagt, moet hij steviger zijn dan standaard, omdat hij anders stuk gaat.
 
Back
Top