Snelheid en de Slijtage & Tempratuur

Crack52

Area 51 Owner
Hallo, Achter een lange tijd problemen te hebben met de koeling & waterpomp is nu alle lekage en versleten onderdelen vervangen ,maar met een Area 51 als je een ver afstand doet op Snelheid dan komt hij wel is boven de ideale tempratuur en wil hij dan niet meer zaken, omdat de radiateur waarschijnlijk op een slechte ligging zit en niet genoeg Frisse lucht krijgt, nu had ik het idee om meer Ruimte te maken om lucht binnen telaten en om een Electronisch Waaier te monteren ,

Wat zijn nog goeie dingen om je brommer aan te passen Als de snelheids aan de hogerkant ligt?
Qua Tempratuur & Stabiliteit & Remkracht & Slijtage ?

Op Het Moment heb ik betere Banden en Remblokken geplaats & Gezorgt dat de Digitaale Console dat bij Area 51 Standaar is goed werkt dat ik alles kan controleren waneer ik rijd, maar toch zouw ik nog willen kijken dat er nog dingen zijn om de brommer betrouwbaarder te maken ;)
 
Advertisement - register to remove this

mja , met een standaard radiateur zul je altijd vrij hoog komen en zegmaar 80/85 graden is vrij normaal ..

wil je meer koelen zul je eerder moeten denken aan een groter radiateuroppervlak.

maar met wat voor setup rijdt je?
 
mja , met een standaard radiateur zul je altijd vrij hoog komen en zegmaar 80/85 graden is vrij normaal ..

wil je meer koelen zul je eerder moeten denken aan een groter radiateuroppervlak.

maar met wat voor setup rijdt je?

Hebo Racing Krukas
Hebo Membraan
Hebo Gara
Malossi Mhr Vario
Polini 3G Koppeling
Malossi Filter Element
12.5 Carbu

Zit nu terug met mijn Orginele Cilinder maar normaal rijd ik met mijn Replica hebo Manston 72cc Alu binnenkop
 
dan is dit prima als ie niet hoger dan zo'n 3 kwart of zo'n 85 graden word met deze temperaturen..

maar je rijdt toch niet met een Gara op deze cilinder :?

de meeste scooters worden zo warm , en geeft ook verder niks..


hoe kom je btw op 12,5mm? is gewoon 12mm..
 
Back
Top