Slider start niet.

slider-racer

Well-Known Member
hallo jongens,

ik heb een probleem met me slider nadat de naaldlager kapot was gegaan en mijn cillinder helemaal kapot was.
ik heb nu weer de std cillinder er opgezet met nieuwe zuigerveren, pakkingen enz.

toen ik alles weer eronder had, proberen te starten maar hij pakte maar niet aan. wel kwamen er een paar x ploffen uit de uitlaat.
ik heb gekeken of hij vonkt dat deed hij maar heel zwakjes, ik heb dus een andere bougie erin gedaan en deze vonkte wel goed.
bougie werd trouwens niet erg nat.
dus de carburateur schoongemaakt en nagekeken, daarna membraam schoon gemaakt en nagekeken.
maar hij wou nog niet starten.
ik ben een beetje radeloos nu.

heeft iemand een oplossing hiervoor ?

Advertisement - register to remove this

Het kon wezen natuurlijk, soms is het een heel erg simpel iets :)
Ik neem aan dat de vlotterbak helemaal vol loopt met benzine, aangezien jij zegt dat je bougie wel een beetje nat word.

Dan gaan we verder, carburateur afstelling. Luchtschroef op 1,5 slag open?
Deo test al gedaan om te checken voor valse lucht?
Ehm.. je kunt ook eens proberen een beetje benzine in de cilinder zelf te doen, bougie er weer op en dan te starten.

Weet niet of je dat al geprobeerd hebt? :)

nee dat heb ik idd nog niet geprobeerd. maar kan deo ook als hij helemaal nog niet loopt.
maar de bougie is niet nat dat heb ik dan verkeerd getypt. voor de rest alles nagelopen maar ik heb verder geen idee.

benzine slang eraf halen en de vaccuum ook
en dan aan de vaccuum slang zuigen als er dan benzine uit je benzine slang komt is ie goed

Back