SmoothSlider
Well-Known Member
Ja boven de accu is de cdi. Duur dingetje.
2dehands voor een appel en een ei te krijgen.
Bij een luchtfilter zal hij niet valse lucht gaan trekken.
Bijvoorbeeld bij je cilinder, of tussen je blok, keerring eruit geknalt aan de vario of ontstekingskant...
Ok, ik heb net ff me bougie gecheckt btw, die vonkt volgens m'n pa slecht, zelf vind ik dat ook.
Hij trekt geen valse lucht denk ik, want ik hield me hand op de uitlaat en toen viel ie uit.
Mja, met valse lucht bedoelen ze meestal het traject NA je carburateur.Wel als dat rubber waarmee je luchtfilter op je carb zit los gaan zitten is of wegrot.
Wel als dat rubber waarmee je luchtfilter op je carb zit los gaan zitten is of wegrot.
Dat is geen manier om op valse lucht te testen, alleen om te testen of je uitlaat wel dicht is en goed aangesloten
Dude, je meent toch niet echt dat je 30A erin had? Dat is VEEL te zwaar, je bedrading had weg kunnen smelten met alle gevolgen van dien..
Dat NOEM je geen valse lucht bedoelen jullie dan denk ik.. maar het is wel een "teveel" aan lucht wat in je mengsel komt toch. Boeit verder ook niet
Sandor dat laatste snap ik niet, als je scooter uitvalt als je je hand op de uitlaat houdt dan betekend dat gewoon dat de uitlaat montage goed zit en je uitlaat niet lek is. Je scooter kan de gassen van de verbranding niet meer kwijt dus hij kan niet meer verder verbranden dus slaat af. Als hij valse lucht TREKT zal hij toch zeker niet die gassen door het membraam heen terug ofzo kwijt kunnen..?