SmoothSlider
Well-Known Member
Ik d8 dat me probleem opgelost was met een nieuwe bougiedop, maar niet dus.
Me slider start heel erg moeijlijk, de 1e kick/elektrische start poging slaat ie bijna aan, maar toch niet, daarna gaat het een stuk moeilijker, dan na 5 minuten ongeveer start ie dan, soms 3/4 minuten. Ik heb dit pas de afgelopen dagen plotseling! Kicken, elek start, met choke, zonder choke, maakt allemaal niet uit.
Wat ik al geprobeerd heb:
-carb schoongemaakt
-luchtfilter schoongemaakt
-nieuwe bougie
-nieuwe bougiedop
Dat maakt allemaal niks uit.
Wat voor het probleem gebeurd is:
-Wheeliebar laten lassen(accu gewoon losgekoppeld en bougiedop er ook afgehaald).
-Remlichtsensor van voorlicht werkt niet of blijft hangen
-Zekering geknald. Zat 30 A zekering bij me accu(al 2 jaar), nu een 10 A. Maar dat moeijlijk starten was pas 3 dagen later, en ik gebruik hem elke dag.
Als ik hem eenmaal aan heb, en gewoon bijna gelijk uitzet, kan ik hem 3 tot 4 uur later nog in 1x starten.
Maar staat ie 7 uur stil of langer stil, dan start ie dus heel moeilijk.
Dringend hulp nodig ik heb hem nodig voor school.
Me slider start heel erg moeijlijk, de 1e kick/elektrische start poging slaat ie bijna aan, maar toch niet, daarna gaat het een stuk moeilijker, dan na 5 minuten ongeveer start ie dan, soms 3/4 minuten. Ik heb dit pas de afgelopen dagen plotseling! Kicken, elek start, met choke, zonder choke, maakt allemaal niet uit.
Wat ik al geprobeerd heb:
-carb schoongemaakt
-luchtfilter schoongemaakt
-nieuwe bougie
-nieuwe bougiedop
Dat maakt allemaal niks uit.
Wat voor het probleem gebeurd is:
-Wheeliebar laten lassen(accu gewoon losgekoppeld en bougiedop er ook afgehaald).
-Remlichtsensor van voorlicht werkt niet of blijft hangen
-Zekering geknald. Zat 30 A zekering bij me accu(al 2 jaar), nu een 10 A. Maar dat moeijlijk starten was pas 3 dagen later, en ik gebruik hem elke dag.
Als ik hem eenmaal aan heb, en gewoon bijna gelijk uitzet, kan ik hem 3 tot 4 uur later nog in 1x starten.
Maar staat ie 7 uur stil of langer stil, dan start ie dus heel moeilijk.
Dringend hulp nodig ik heb hem nodig voor school.