Sleutel gaat niet in contact

silma

Well-Known Member
Hallo ik had een vraag ik heb nu een yamaha aerox al een tijd nu wil ik vandaag me sleutel in me contact doen gaat die er niet in maar er is niks in afgebroken ofzo heel raar heeft iemand al wel is dit probleem gehad
 
Advertisement - register to remove this

hey ja heb er gewoon olie op gedaan toen in het kontakt gedaan en nog glijd die er niet in snap er niks van ?

edit : kan ik hem ook van stuurslot halen ??? als me sleutel er niet in kan b.v. alle kappen eraf en dan iets doen ofzo ? ( miss foto's helemaal ideaal anders uitleg ook mooi gaat om een aerox he =) )
 
Last edited:
contactslot eraf halen , dan is het stuurslot er ook af ...

mja , daarmee kun je m niet op contact zetten en de buddy wil niet meer open..

het beste haal je gewoon een nieuw slotensetje , dan ben je klaar ,kan wel zijn dat het contactslot gewoon gaar is en van binnen kapot.

het is niet normaal namelijk dat het slot niet los wil
 
Ik heb ook zoiets gehad. Ik ging ergens heen, kwam na 20 min terug en mijn sleutel kon er niet meer in. Er zat ook niks in het slot want heb hem de hele tijd kunnen bekijken(de scooter). bij mij was het gwn een gaar slot, nieuwe erin en het was all good!
 
ok heeft iemand toevallig een 2e handse liggen goeie :p en melf #50 hij hoeft niet op contact ik heb toch killswitch enzo met binnenrotor en alles dus dat is verder geen probleem maar als ik me slot eraf haal is dus stuurslot er ook af
 
Back
Top