Slapgeouwhoertopic #50

Status
Not open for further replies.
krap 40... denk eerder net 30..
zonde :(

was een mooie dag met een matig einde met al die regen..
echt hard wilde het ook allemaal niet.. henkie is 3e geworde met een 7.2!
Jos een 2e plek met een kapotte krukas..
en ik dus een 6.42..
 
ja hoop het ook!
hopelijk ook goed asfalt in Goes, weet niet of iemand daar iets over kan vertellen?

Waar reed jij eigenlijk op Arne?
 
Met de laatste kwalificatie stond ik achter je kwam ik net achter toen je postte dat jij 6.42 had :). We hebben nog even gepraat over de startmethode (voeten op de stepjes, achterrem in was je tip :)) Scooterspecial Zip frame, oude van Wuntke.
 
Ik ben ook nog even komen kijken, het was maar 10min. rijden voor mij... De opkomst viel mij inderdaad nogal tegen en het feit dat 90% van de deelnemende scooters, frame's zijn... Dat was 4/5/6 etc. jaar terug nog wel anders.

Het begon iniedergeval allemaal weer te kriebelen om onze oude sprintscooters weer eens uit de schuur te halen... Dus dat gaan we binnenkort maar eens doen :+
 
Nou ik ben er iig op Goes niet bij .... Bolle is op vakantie en mijn gebakkie is niet klaar...

Dus idunno die zit nu met zijn aars in Mallorca :( :p

Niet echt snelle tijden en Henk een 7,2??? Wat was daar mis mee dan, appart dat die paar weken terug nog 5,9x reed...
 
Wel tof dat er nog eens wat old skool mensen mee komen doen!

Hopelijk in Goes betere opkomst en beter weer. Zo ver ik vernomen heb over de locatie in Goes is het top! Mooi ruim rennerskwartier op de parkeerplaatsen van de Zeelandhallen en een vers strak stuk asfalt. Belooft wat:)

Zelf weer een geweldig weekend gehad. De pre meeting op de zaterdag avond was weer fenomenaal:D Wat een gekke huis8P

Sprint op zich viel een beetje tegen om de bekende redenen. Hele dag 2e gestaan op de kwalificatie lijst met een 7.31:rolleyes: Toen begon de jog over te lopen als een idioot. Ff gezocht om het probleem te fixxe. Zat wat rotzooi onder de vlotternaald. Toen het probleem opgelost was hoorde ik van Rick dat hij en die jongen met de rally (weet zijn naam ff niet?) 7.30 hadden gereden. Stond ik dus 4de. Nog een run gemaakt. 7.37 met 0,15 reactie. Liep iig goed stuk harder dan voorheen. Maarja, dan moet je wel wakker zijn bij de start:+ Helaas werden toen ook nog de finales, net voor ik wou starten afgelast door regen dus op een 4de plaats geeindigd. Tevreden, maar er had meer in kunnen zitten.

Is er toevallig al iets bekend over kampioenschapstanden?

Als het goed is in 70B nu:
1 Rick
2 ik
3 Martin?
 
Met de laatste kwalificatie stond ik achter je kwam ik net achter toen je postte dat jij 6.42 had :). We hebben nog even gepraat over de startmethode (voeten op de stepjes, achterrem in was je tip :)) Scooterspecial Zip frame, oude van Wuntke.

ah ben jij dat :+
heb je nog wat aan de tip gehad ?

Pre Party was dikke prima! :D
 
1e run klapte het porselein uit de bougie, startte de tweede run niet, maar wisten het toen nog niet. Toch na een minuut starten ging hij ineens aan. Hop weer NOS gas erop, maar reed nog steeds niet goed. toen 3e run deed ie niks meer. uiteindelijk bleek het een bougie zonder vonkjes te zijn, met als klap op de vuurpijl een oliekeerring die er niet meer in zat. toch een 7,2. en alles is nog heel. op wat dikke pitten in de kop na, ow ja de bougie is wel stuk.

Op naar de Nürnburgring en daar gaan we weer verder met echte tijden zetten.

@ Martin, wie moet dat bijhouden dan? Elk jaar klopt er niets van, dus lijkt me t beste dat ieder het zelf doet.
 
Kampioenschap hou ik bij en is van de 1e wedstrijd volledig bijgewerkt maar nog niet online gezet, Tim is een weekje weg en komt daarna terug. Dan krijg ik de uitslagen/tijden en maak ik het kampioenschap compleet en zet ik het online.
 
40 man is wel echt weinig, mja communicatie / promotie / veel ruimte tussen de sprints e.d zijn natuurlijk ook niet echt mega geweldig. Ik probeer er iig in Lemelerveld weer bij te zijn om als 1e onder de 6 te gaan dit jaar -:-
 
Goes ben ik sowieso bij, dag ervoor een vrijgezellenfeestje... dus word weer een oldskool doorhaal weekend ben ik bang voor :p

Ga ff kijken of ik de Kevlar RT zip mag pakken van Jasper aangezien hij toch in het buitenland zit :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top