Slapgeouwhoertopic #50

Status
Not open for further replies.
Is er hier iemand in de buurt van Helmond/Eindhoven (straal van 40km ofzo) die kan TIG-lassen ? Moet nog een valstrip op mijn uitlaat geplakt worden, liefst voor zondag als het kan.

Laat maar weten aub, 06-21265482
 
Ojeeee, het kan zomaar zijn dat er 23 paardjes 14k staan te trappelen in de schuur binnenkort....


:W!

looser, het kan zijn dat bij de laatste sprint van het jaar er 70 paardjes staan te trappelen bij 13k....het is namelijk nu in productie!

@ Steef: correct, een kelk op een tweetakt is volkomen onzin. eraf zagen die hap
 
Gast wat moet je met 70 paardjes, of heb je een nieuwe boerderij gekocht heiko?
Met een groot weiland in de tuin???
 
Mensen van de SBO: De nieuwe site is nog steeds niet online, en Het inschrijfsysteem is compleet onduidelijk voor me.

Wat ik wil: 3 a 4 daginschrijvingen dit jaar. Op de site staat dat ik niet op de wedstrijddag zelf mag inschrijven, en een medische keuring nodig heb, en maximaal 2 daginschrijvingen mag doen.

Hier op het forum lees ik dat een medische keuring niet meer nodig is, en dat ik wel op de dag mag inschrijven.

Wat is het nou?
 
Hey Arne,

Een medische keuring is niet meer verplicht!!

Ten tweede betaal je voor een daginschrijving 40eu + 20eu elke keer!!
Daarom is het handiger om gewoon een jaarinschrijving te pakken a 40eu en dan per wedstrijd maar 40te hoven betalen. Dan ben je als je 3/4x wilt rijden goedkoper uit....

Dat was het wel, ik weet niet exactof die 20eu bij daginschrijving kost maar dat moet jebdan ff navragen...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top